printlogo


کد خبر: 221236تاریخ: 1399/10/1 00:00
بعد از مطرح شدن نام‌های گوناگون
نامجومطلق گزینه دستیاری فکری

«کادرفنی استقلال باید تقویت شود.» این جمله را بارها از این طرف و آن طرف شنیده‌ایم. حتی از زمانی که محمود فکری به عنوان سرمربی انتخاب و دستیارانش را معرفی کرد. 
فکری از همان دوران با فشارهایی از داخل و خارج باشگاه مواجه بود با این حال او تنها به حضور امید علی دفتری رضایت داد تا شاید قدری از انتقادها کاسته شود.
 انتقادهایی که هر بار استقلال نتیجه نمی‌گیرد دوباره اوج می‌گیرد و فشارها به سرمربی استقلال بابت اضافه کردن یکی، دو دستیار دیگر بیشتر می‌شود.
 بعد از تساوی بیرون خانه استقلال مقابل ذوب‌آهن که با نمایش انتقادآمیز آبی‌ها همراه بود، دوباره بحث اضافه شدن دستیار در استقلال قوت گرفته است. نام‌هایی هم کنار یکدیگر قطارشده‌اند. 
حتی صحبت از امید نمازی هم هست اما بسیار بعید است که سرمربی استقلال که یک بار نمازی را پس زده بود، راضی به جذب او شود. 
در میان گزینه‌ها اما مجید نامجومطلق بیش از همه به کادرفنی استقلال نزدیک است. آقا مجید که هدایت استقلال در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا را هم در دست داشت رابطه خوبی با اعضای کنونی کادرفنی استقلال دارد. 
به خصوص مرفاوی که سابقه همکاری هم با این مربی دارد وهیچ بعید نیست بعد از دربی شاهد حضور او روی نیمکت استقلال باشیم. 
چنانچه مطلق سرانجام به کادرفنی استقلال اضافه شود، یکی از میان برهانی و عمران‌زاده دیگر قادر به نشستن روی نیمکت استقلال نخواهد بود. 
البته حضور هردوی آنها بلامانع است و فکری هر قدر بخواهد می‌تواند دستیار در کادرش داشته باشد اما برای بازی‌های لیگ برتر تعداد محدودی مربی می‌تواند روی نیمکت استقلال بنشیند. 
به هر حال مطلق نزدیک‌ترین گزینه به این کادر فنی است و باید منتظر ماند و نتیجه این رایزنی‌ها و فشارها را مشاهده کرد. 
شایدهم فکری تا نیم فصل تن به اضافه شدن دستیار جدید ندهد اما نام مطلق را باید جدی 
گرفت.
 

Page Generated in 0.0050 sec