printlogo


کد خبر: 221229تاریخ: 1399/10/1 00:00
کاستا: سوارس آشغال دو گل زد!

دیگو کاستا به شوخی، هم‌تیمی خود، لوییس سوارس را آشغال توصیف کرد و گفت مهاجم اروگوئه‌ای درست همان روزی که او از مصدومیت برگشته، به ناکامی‌هایش در گلزنی پایان داده. سوارس قبل از برد خانگی 3 بر یک اتلتیکو برابر الچه، 6 بازی گل نزده بود اما اواخر نیمه اول و اوایل نیمه دوم گل زد تا صدرنشین لیگ به یک پیروزی آسان رهنمون شود.
کاستا که از 13 بازی قبلی تیم تنها در یکی حاضر شده بود، به عنوان بازیکن جانشین آمد و پنالتی دیرهنگام را گل کرد. او بعد از مسابقه گفت: «آشغال تا حالا گل نمی‌زد! حالا که من آمده‌ام دو تا می‌زند.»
سوارس از اواسط آبان گل نزده بود، در سه بازی نتوانست گل بزند و چهار بازی در لالیگا و لیگ قهرمانان را به دلیل مثبت بودن تست کرونایش از دست داد. او که در تابستان از بارسلونا به اتلتیکو آمده، در 9 بازی برای تیم جدیدش هفت گل زده و یکی از صدرنشینان جدول گلزنان لالیگا است. سوارس بعد از جام جهانی 2014 به لالیگا آمد و در 200 بازی در این رقابت‌ها 153 گل زده است.
کاستا در فاصله 17دقیقه مانده به پایان جای ژوائو فلیکس را گرفت که از آسیب‌دیدگی دنده رنج می‌برد و نخستین گل این فصل خود را زد. او ادامه داد: «امیدوارم سوارس همینطور ادامه دهد. برایش خوشحالم، او یک گلزن حرفه‌ای است و هر چه بیشتر بزند برای تیم بهتر است. ما به گلزنی و رقابت با یکدیگر ادامه می‌دهیم و در عین حال برای هم احترام قائلیم. اگر بخواهیم به موفقیت بزرگی در این فصل برسیم باید مثل سال 2014 باشیم، ما تیم خیلی خوبی داشتیم.»
 

Page Generated in 0.0050 sec