printlogo


کد خبر: 221202تاریخ: 1399/10/1 00:00
خبر

حضور همزمان ایرانی‌ها در ترکیب اصلی ماریتیمو
بازگشت عابدزاده با کلین‌شیت
ماریتیمو در بازی خانگی هفته دهم لیگ برتر پرتغال با حضور بازیکنان ایرانی‌اش به سه امتیاز دست یافت. تیم‌های ماریتیمو و بلننسه با پیروزی یک بر صفر یاران عابدزاده و علیپور به پایان رسید. گل پیروزی‌بخش این تیم در دقیقه 3+90 توسط ژوئل به دست آمد. امیر عابدزاده پس از دو بازی نیمکت‌نشینی درون دروازه ماریتیمو قرار گرفت. علی علیپور نیز در ترکیب اصلی این تیم به میدان رفت اما در دقیقه 68 تعویض شد. تیم ماریتیمو با این پیروزی 10 امتیازی شد و در رده دوازدهم جدول لیگ برتر پرتغال قرار گرفت.
عابدزاده که 90 دقیقه در ترکیب ماریتیمو و درون دروازه ایستاد توانست لقب یکی از بازیکنان برتر میدان را از آن خود کند. علی علیپور نیز که از ابتدا در ترکیب ثابت قرار گرفت، توانست 68 دقیقه در میدان حضور داشته باشد. طبق نمره‌دهی سایت گل‌پوینت امیر عابدزاده نمره 6 را دریافت کرد و یکی از بهترین بازیکنان زمین لقب گرفت. علیپور نیز با نمره 5/3، عملکرد متوسطی از سوی این رسانه به ثبت رسانید. این نخستین بار بود که امیر عابدزاده و علی علیپور همزمان و از ابتدا به میدان رفتند.
 
 
به دلیل درگیری با الغنام
جریمه عبدالغنی برای حمدالله
نشریه الریاضیه عربستان فاش کرد که حسین عبدالغنی مدیر تیم فوتبال النصر در حال آماده کردن یک جریمه مالی و انضباطی برای عبدالرزاق حمدالله مهاجم مراکشی این تیم است. براساس گزارش این نشریه، مدیر تیم فوتبال النصر جلسه‌ای را در همین ارتباط با هیأت مدیره و کادر فنی تیم فوتبال النصر برگزار خواهد کرد. این نشریه همچنین نوشت که دلیل این تنبیه و جرائمی که قرار است برای ستاره مراکشی در نظر گرفته شود درگیری او با سلطان الغنام هم‌تیمی‌اش در بازی با الرعد در مرحله یک شانزدهم جام پادشاهی این کشور است.
حمدالله در حالی که بازی در جریان بود در مقابل بازیکنان و کادرفنی دو تیم با هم‌تیمی‌اش درگیر شد که این موضوع توسط دوربین‌ها شکار شده و انتشار گسترده در رسانه‌های مختلف داشته است. حمدالله در دیدار با بازیکنان و عبدالغنی، دلیل این اتفاق را بی‌احترامی الغنام دانست اما حسین عبدالغنی اجازه صحبت بیشتر به او نداد و با قطع حرف‌هایش گفت: «النصر از همه بالاتر است و باید به قوانین و انضباط تیمی احترام گذاشت. این اتفاقات به اعتبار النصر ضربه خواهد زد.»
 
 
سهم 30 ثانیه‌ای مدافع ایرانی از برد ترابزون
سه تیم از ایتالیا و پرتغال به دنبال حسینی
در یکی از دیدارهای هفته سیزدهم سوپرلیگ ترکیه تیم ترابزون‌اسپور دو بر یک ریزه‌اسپور را از پیش‌رو برداشت. کالب اکوبان (53 - پنالتی) و دیانینی (65) زننده گل‌های ترابزون‌اسپور در این بازی بودند. ریزه‌اسپور هم در دقیقه 36 از روی نقطه پنالتی توسط میلان اسکودا به گل رسید. مجید حسینی در جمع بازیکنان نیمکت‌نشین ترابزون‌اسپور حضور داشت و از دقیقه 1+90 به‌عنوان سومین بازیکن تعویضی این تیم وارد میدان شد. تیم ترابزون‌اسپور با کسب این پیروزی خانگی و اندوخته 17 امتیازی‌اش به رده یازدهم جدول سوپرلیگ ترکیه صعود کرد.
مجید حسینی شرایط مناسبی در ترابزون ندارد و هر لحظه به جدایی از این باشگاه نزدیک می‌شود. گفته می‌شود یک تیم پرتغالی و دو تیم ایتالیایی دوباره حسینی را زیر نظر گرفته‌اند تا او را در فصل نقل و انتقالات زمستانی شکار کنند. باید ببینیم آیا حسینی از ترابزون جدا می‌شود یا همچنان در این تیم می‌ماند و می‌جنگد؟

 


Page Generated in 0.0050 sec