printlogo


کد خبر: 221134تاریخ: 1399/9/30 00:00
لژیونرها

واکنش رئیس باشگاه آنتورپ به اختلاف ایوان لکو و علیرضا بیرانوند
به نقل از Gazet van Antwerpen بلژیک، آیا آنتورپ درون دروازه‌اش با مشکل مواجه شده است؟ ایوان لکو سرمربی کروات آنتورپ در بازی لیگ اروپا برابر تاتنهام علیرضا بیرانوند را درون دروازه تیمش قرار داد و پس از بازی اخیر ژوپیلر لیگ بلژیک با کلوب بروژ نیز از عملکرد بیرانوند انتقادهای تندی کرد. این دروازه‌بان ایرانی پس از دو بازی نیمکت‌نشین شد و بوتز فرانسوی در بازی خانگی با وارخم به خط دروازه آنتورپ بازگشت. با این وجود باشگاه آنتورپ و هوادارانش از چنین وضعیتی خسته و ناراحت هستند. اِسوِن یاسکواِس، رئیس باشگاه آنتورپ اعتقاد دارد ایوان لکو می‌توانست مانع بروز مشکل دروازه‌بانی در تیمش شود و رویکرد او در این مورد خوب نبوده است. او در این مورد گفت: «من از ایوان لکو شنیدم که او نمی‌خواست انتقادی از شخص خاصی داشته باشد. بیرانوند هم مثل بوتز یک بازیکن برجسته است. همچنان معتقدم که داشتن دو دروازه‌بان خوب بهتر از یک نفر است.» رئیس باشگاه آنتورپ در واکنش به انتشار برخی خبرها مبنی بر جذب دروازه‌بان جدیدی به جای بوتز یا بیرانوند تأکید کرد: «می‌دانم با جذب یک دروازه‌بان بلژیکی می‌توانستیم کار را آسان کنیم اما اکنون چنین موضوعی مطرح نیست.»
 
رسانه روس اعلام کرد:
احتمال حضور آزمون در میلان، ناپولی یا لستر در ژانویه
رسانه معتبر ورزشی روسیه از احتمال پیوستن سردار آزمون مهاجم زنیت سن‌پترزبورگ به تیمی جدید در ماه ژانویه خبر داد. به نقل از سایت Sport24 روسیه، سردار آزمون یکی از بازیکنان لیگ برتر روسیه است که احتمال انتقالش در ژانویه 2021 به دیگر تیم اروپایی وجود دارد. این مهاجم ایرانی از مدت‌ها قبل مورد توجه تیم‌های اروپایی قرار دارد. آزمون در نیم‌فصل لیگ برتر روسیه نمایش درخشانی داشت و در 15 بازی 11 گل به ثمر رساند که تنها یک گلش از روی نقطه پنالتی بود. بر اساس این گزارش، تابستان گذشته طبق اخبار رسانه‌های اروپایی تیم‌های مطرحی همانند آرسنال، وستهام، لسترسیتی، میلان، ناپولی و اتلتیکومادرید خواهان جذب سردار آزمون بودند. شش ماه از آن زمان گذشته و شرایط هیچ تغییری نکرده است. البته آزمون با بازی‌های درخشان نگاه‌ها را به خود جلب کرده و قیمت فروش او نیز به دلیل مدت زمان باقیمانده از قراردادش کاهش یافته است. اگر سران باشگاه زنیت تابستان گذشته برای فروش سردار آزمون درخواست 35 میلیون یورویی داشتند، اکنون این مبلغ کاهش یافته است. قطعاً اگر این انتقال در ژانویه عملی نشود سردار آزمون یک فصل دیگر می‌تواند به صورت رایگان راهی تیم دیگری شود.
 
فرنس‌‌واروش مجارستان به دنبال جذب شهاب زاهدی
قهرمان لیگ مجارستان به دنبال جذب بهترین گلزن نیم‌فصل لیگ برتر اوکراین است. به نقل از سایت Sport اوکراین، سرگئی ربروف سرمربی اوکراینی تیم فرنس‌‌واروش مجارستان تمایل دارد تا شهاب زاهدی مهاجم ایرانی المپیک دونتسک را در نقل‌وانتقالات زمستانی جذب کند. قرار است پیشنهاد رسمی این تیم مجارستانی برای جذب مهاجم ایرانی ارسال شود. باشگاه المپیک دونتسک پیش از این از آمادگی خود برای بررسی پیشنهادهای شهاب زاهدی خبر داده بود. شهاب زاهدی با زدن هشت گل در 11 بازی آقای گل نیم‌فصل لیگ برتر اوکراین 21- 2020 شد.
 
پیروزی ارزشمند شارلروا با گل دیرهنگام قلی‌زاده
تیم شارلروا با گلزنی علی قلی‌زاده در ثانیه‌های پایانی بازی برابر اندرلشت به یک پیروزی ارزشمند دست یافت. در چارچوب هفته هجدهم ژوپیلر لیگ بلژیک جمعه شب تیم شارلروا یک بر صفر اندرلشت را شکست داد و با 33 امتیاز به رده دوم جدول صعود کرد. علی قلی‌زاده گل سه امتیازی شارلروا را در دقیقه 3+90 این بازی خانگی وارد دروازه اندرلشت کرد.
 
توقف خانگی زووله در حضور قوچان‌نژاد
تیم زووله در حضور چهار دقیقه‌ای رضا قوچان‌نژاد متوقف شد. جمعه شب نخستین بازی هفته سیزدهم اردویژه هلند به میزبانی تیم زووله از تیم قعرنشین اف‌سی‌اِمِن برگزار شد که این بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید. رضا قوچان‌نژاد مهاجم ایرانی تیم زووله در دیدار برابر اف‌سی‌اِمِن از دقیقه 86 وارد میدان شد. در جدول رده‌بندی اردویژه هلند تیم زووله با 13 امتیاز رتبه دهم را در اختیار دارد.
 
جای خالی بازیکنان ایرانی در میان بهترین لژیونر هفته فوتبال آسیا
چهار بازیکن ایرانی که در نظرسنجی سایت AFC برای انتخاب بهترین لژیونر هفته گذشته فوتبال آسیا حضور داشتند، از کسب این عنوان بازماندند. سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا هفته گذشته از کاربرانش خواست تا به بهترین لژیونر هفته گذشته فوتبال آسیا رأی بدهند. با پایان مهلت شرکت در این نظرسنجی، موسى سلیمان التعمری از کشور اردن با کسب 33 درصد آرا، بهترین لژیونر هفته گذشته لقب گرفت. سردار آزمون، علیرضا بیرانوند، مهدی طارمی و کریم انصاری‌فرد از ایران در این نظرسنجی بودند که با کسب 31، 21، 8 و 2 درصد آرا، به ترتیب در جایگاه‌های دوم، سوم، چهارم و ششم این نظرسنجی قرار گرفتند.
 

Page Generated in 0.0043 sec