printlogo


کد خبر: 221132تاریخ: 1399/9/30 00:00
خبر

ماریتیمو و نیاز مبرم به کلین‌شیت امیر
بازگشت عابدزاده بعد از دو هفته غیبت
امیر عابدزاده دروازه‌بان ایرانی تیم ماریتیمو بعد از دو هفته غیبت، دیروز (شنبه) در ترکیب اصلی تیمش حاضر شد.
ماریتیمو هفته‌های خوبی را در لیگ پرتغال سپری نمی‌کند و دیروز در بازی برابر بلننزه این تیم به دنبال کسب سه امتیاز خانگی در مادیرا است تا بتواند حتی بطور موقت از قعر جدول جدا شود.
امیرعابدزاده دروازه‌بان ملی‌پوش ایرانی و یکی از مهره‌های کلیدی تیمش در این فصل، در دو هفته گذشته بازی برابر بنفیکا و اس‌سی فارنس را به دلیل مصدومیتی که داشت از دست داد. ماریتیمو در هر دو بازی برابر حریفانش شکست خورد تا شرایطش بغرنج‌تر شده و به انتهای جدول رده‌بندی و رده هجدهم برود.
عابدزاده در این دو هفته تلاش و تمرینات زیادی انجام داد تا بتواند هرچه سریع‌تر خودش را به ترکیب اصلی لیتو ویدیگال سرمربی جدید تیم برساند. بر اساس آنچه رسانه‌های پرتغالی اعلام کرده‌اند، امیر عابدزاده بار دیگر در ترکیب اصلی ماریتیمو حضور پیدا کرد تا هشتمین بازی‌اش را برای ماریتیمو انجام دهد.
امیر در این فصل تنها یک کلین‌شیت داشته اما بارها به عنوان بهترین بازیکن ماریتیمو و حتی بهترین بازیکن زمین انتخاب شده هرچند ماریتیمو بعد از نتایج نسبتاً خوب ابتدایی در مسیر نتیجه نگرفتن قرار گرفت و از رتبه‌های بالای جدول به سمت قعر سقوط کرد.
 
 
توافق الریان با لوران بلان
کی‌روش و شجاع منتفی شد؟
به نقل از الوطن، هدایت الریان را در ابتدای فصل خاویر آگیره برعهده داشت که این مربی به خاطر مشکلات خانوادگی که داشت از هدایت تیم استعفا داد.
پیش از این از کارلوس کی‌روش به عنوان گزینه اصلی هدایت الریان سخن به میان آمد. کی‌روش که از تیم ملی فوتبال کلمبیا جدا شد، خبرها حاکی از مذاکرات او با الریان بود اما به نظر می‌رسد که این انتقال منتفی شده است. بخصوص که بدون شک تمایل کی‌روش به هدایت تیم فوتبال در سطح ملی و حضور دوباره در رقابت‌های جام جهانی است. این عدم توافق باعث شد الریان به سراغ گزینه دیگری برود.
لوران بلان گزینه اصلی هدایت الریان شده است تا جایی که او برای مذاکره با سران الریان وارد قطر شد و به زودی رسماً به عنوان سرمربی تیم انتخاب خواهد شد.
بلان مربی شناخته شده‌ای در فوتبال اروپا و جهان است. او سابقه قهرمانی با فرانسه به عنوان بازیکن در جام جهانی را در کارنامه دارد و به عنوان مربی هم در تیم ملی فرانسه و پاری‌سن‌ژرمن کار کرده است. حالا شجاع خلیل‌زاده این شانس را دارد که با یکی از بهترین مربیان جهان کار کند.
 
 
رقیب ایران به دنبال دیدار تدارکاتی با روسیه و کامرون
 تیم ملی عراق به دنبال برگزاری دیداری تدارکاتی با روسیه و کامرون است. علی نوری خبرنگار عراقی خبر داد فدراسیون فوتبال این کشور از همتای روسی و کامرونی‌اش درخواست برگزاری دیدار دوستانه در ماه آینده کرده است. 
انتظار می‌رود فدراسیون روسیه این درخواست را بپذیرد ولی باید دید فدراسیون کامرون چه موضعی می‌گیرد. عراق یکی از رقبای ایران در انتخابی جام جهانی 2022 است. تدارک تیم ملی فوتبال عراق برای برگزاری دیدارهای تدارکاتی در ماه‌های آینده در مقابل وضعیت بلاتکلیف تیم ملی فوتبال ایران برای برگزاری بازی تدارکاتی تازه، یک هشدار است برای فدراسیون فوتبال که در صورت برگزار نشدن بازی‌های تدارکاتی ایران می‌تواند از رقبایش جا بماند! تیم ملی کشورمان اکنون با 6 امتیاز در رده سوم جدول گروهی قرار دارد. عراق و بحرین به ترتیب با 11 و 9 امتیاز در رده اول و دوم جدول قرار دارند.

 


Page Generated in 0.0055 sec