printlogo


کد خبر: 221131تاریخ: 1399/9/30 00:00
گزارش و مصاحبه

فیفا داوران بین‌المللی ایران را تأیید کرد
فغانی داور اصلی ایران شد
فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) از تأیید اسامی داوران بین‌المللی کشورمان خبر داد. به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فهرست نهایی داوران و کمک داوران بین‌المللی کشورمان در بخش‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی به منظور قضاوت در مسابقات بین‌المللی، در تاریخ 18 آبان ماه به فیفا ارسال شد. بر همین اساس فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا)، لیست داوران بین‌المللی ایران را به شرح زیر تأیید کرد:
 داوران فوتبال (بخش آقایان)
علیرضا فغانی، موعود بنیادی‌فر، بیژن حیدری، پیام حیدری، وحید کاظمی، حسن اکرمی و سیدعلی‌اصغر مؤمنی
 داوران فوتبال (بخش زنان)
سلطنت نوروزی، مهسا قربانی و مهناز ذکایی
کمک داوران فوتبال (بخش آقایان)
محمدرضا منصوری، محمدرضا ابوالفضلی، علی میرزابیگی، سعید علی‌نژادیان،، آرمان اسعدی، سعید قاسمی، علیرضا ایلدروم، حسن ظهیری و فرهاد مروجی
 کمک داوران فوتبال (بخش زنان)
انسیه خباز مافی‌نژاد، بهاره سیفی نهاوندی و حبیبه ربوی گنجینه کتاب
 کمک داور ویدئویی
علیرضا فغانی
 داوران فوتسال (بخش آقایان)
محمودرضا نصیرلو، وحید عرض‌پیما، علی حفیظی و ابراهیم مهرابی افشار
داوران فوتسال (بخش زنان)
گلاره ناظمی دیلمی، زری فتحی و زهرا رحیمی
 داوران فوتبال ساحلی
حمید مقدم متین، ابراهیم کرد، امیر فلاحی و ابراهیم اکبرپور
 
 
 منصوری: چرا باعث اختلاف مسئولان باشگاه 
و هواداران می‌شوید؟
رقابت‌های هفته نخست لیگ برتر فوتسال کشور برگزار شد که در یکی از مهم‌ترین دیدارها شهید منصوری قرچک میزبان گیتی‌پسند اصفهان بود که در پایان با وجود نمایش خوب مقابل رقیب سنتی خود با نتیجه ۷ بر ۴ مغلوب شد.
 کریم منصوری، در رابطه با هفته اول لیگ برتر فوتسال گفت: «بازی اول همیشه سخت است ولی زدن چهار گل و جلو افتادن از تیم قدرتمند گیتی‌پسند نشان از اقتدار تیم شهید منصوری دارد که البته اشکالاتی فنی و پشتیبانی هم وجود داشت که باید مربیان و هیأت مدیره هرچه سریع‌تر درصدد رفع آن باشند.»
رئیس هیأت مدیره باشگاه شهید منصوری گفت: «مدیران باشگاه ستارگان تصمیم به بازگشت تیم شهر قرچک گرفته بودند و از بنده خواستند در این راه کمک کنم که مسئولان شهرداری و شورای شهر قرچک موضوعات را بررسی و با اکثریت قاطع خواهان احیای باشگاه شهید منصوری شدند و تفاهمنامه‌ای به امضای طرفین رسید و قرار شد تیم فوتسال شهید منصوری مورد حمایت مادی و معنوی مدیریت شهری قرار گیرد.» او می‌گوید: «پس از مصوبات شورا، برخی با طرح موضوعات بی اساس و ترویج اختلاف در روند تصمیمات مسئولین شهرستان تردید و شبهه به وجود آوردند که از فرماندار، امام جمعه، شهردار و اعضای شورای شهر تقاضا دارم ضمن پاسخگویی به موارد، به حواشی هم اعتنا نکنند تا در روند تیم خلل و آسیب به وجود نیاید، هم اکنون تیم شهید منصوری نیازمند اتحاد و همبستگی است و اجازه ندهید تجربیات تلخ تکرار شود.» منصوری تأکید می‌کند: «قبلاً هم گفته بودم انتقادات همیشه وجود دارد اما بین نقد و تخریب فاصله معناداری وجود دارد و کارنامه و سوابق افراد مشخص است، از سال ۱۳۷۹ با سرمایه شخصی تیم فوتسال شهید منصوری قرچک را بنا کردم و امروزه این تیم مورد احترام جامعه ورزش؛ محبوب و برند شهرستان قرچک و آوازه آن در ایران و آسیا طنین‌انداز است.
 به صراحت می‌‌‌‌گویم در این سال‌ها جز در مقاطعی که شهرداری قرچک کمک‌‌های مالی داشته است اگر کسی خدماتی به باشگاه ارائه کرده هزینه آن را دریافت کرده. چرا باید با دادن اطلاعات غلط باعث اختلاف بین مسئولین شهری، باشگاه و هواداران شوید؟ معنی این کارها چیست، بنده فرزند قرچک و افتخارم این است برادر شهید هستم.»

 


Page Generated in 0.0057 sec