printlogo


کد خبر: 221102تاریخ: 1399/9/30 00:00
نیما انتظاری: بازی‌مان مقابل فولاد، جنگ تمام‌عیار بود
فضای خالی را دیدم و فقط به هوای گل، شوت زدم
این فصل آقای حسینی واقعاً کار بزرگی را با تیم ما انجام داده. تیمی که میانگین سنی‌اش بیست و سه و نیم سال است. اکثر بازیکنان‌مان جوان هستند و به طور مثال دفاع چپ ما فقط 19 سال دارد. با وجود این با کار سرمربی‌مان، تیم ما شخصیت بسیار خوبی پیدا کرده و تبدیل به تیمی شده که سخت گل می‌خورد و روی برنامه تاکتیکی به گل می‌رسد و نتیجه می‌گیرد.

گفت و گو
ناصرقراگزلو     
 
نیما انتظاری هافبک دفاعی فصل قبل پارس جنوبی جم در لیگ بیستم به تیم نفت مسجدسلیمان پیوسته و شاگرد مجتبی حسینی شده. بازیکنی که با شوت استثنایی خودش از فاصله 25 متری در دقایق تلف شده بازی مقابل فولاد سند پیروزی تیمش را امضا کرد. بعد از درخشش مسجدسلیمانی‌ها و گلزنی نیما انتظاری به سراغ او رفتیم و مصاحبه‌ای با او ترتیب دادیم که ماحصلش از نظرتان می‌گذرد.
 
گل زیبایی زدی. از گلت شروع کنیم.
    خدا را شکر که ضربه به پایم نشست و من هم شاید یکی از زیباترین و شیرین‌ترین گل فوتبالی‌ام را زدم. در زمین مسجدسلیمان که به خاطر باران شدید واقعاً گل‌آلود شده بود بازی سخت شده بود و تیم فولاد هم به خاطر داشتن چند بازیکن شمالی واقعاً بازیکنانش یکجورهایی گل بازتر از ما بودند. شرایط سختی بر بازی حاکم شده بود و بازی‌مان مقابل فولاد تبدیل به یک جنگ تمام‌عیار شده بود اما خدا را شکر در بازی دشوار ما موفق شدیم سه امتیاز بسیار مهم را کسب کنیم. گلم هم اصلاً شانسی نبود چون بعد از آنکه اوت دستی اعلام شد من در لحظه‌ای کوتاه و سریع؛ گپ به وجود آمده در محوطه حریف و فضای خالی به وجود آمده را دیدم و پس از چرخیدن با شوتی محکم توپ را روانه دروازه فولاد کردم که خدا را شکر توپ هم دور از دستان دروازه‌بان فولاد به تور نشست و به گل تبدیل شد.
بعد از بازی احتمالاً به خاطر گل زیبایت بازار تبریک‌گویی به تو حسابی داغ بود!
    بله، اولین نفر عمو سهراب انتظاری تماس چهل دقیقه‌ای با من داشت و بعد از تبریک گلزنی‌ام، کلی توصیه فنی و فوتبالی برایم داشت. از دوستان و اعضای خانواده هم کلی به من پیغام دادند و تشکر کردند. خیلی خوشحالم که برای مسجدسلیمان گل زدم و مردم و هواداران این تیم را که تنها دلخوشی‌شان تیم‌شان است را خوشحال کردم و از این موضوع واقعاً قلباً خوشحالم و لذت بردم. باز هم می‌گویم واقعاً خوشحالم.
تیم نفت مسجدسلیمان این فصل مشکلات زیادی را برای تیم‌های بزرگ درست کرده!
    این فصل آقای حسینی واقعاً کار بزرگی را با تیم ما انجام داده. تیمی که میانگین سنی‌اش بیست و سه و نیم سال است. اکثر بازیکنان‌مان جوان هستند و به طور مثال دفاع چپ ما فقط 19 سال دارد. با وجود این با کار سرمربی‌مان، تیم ما شخصیت بسیار خوبی پیدا کرده و تبدیل به تیمی شده که سخت گل می‌خورد و روی برنامه تاکتیکی به گل می‌رسد و نتیجه می‌گیرد.
فصل قبل نفت مسجدسلیمان در جدول هشتم شد. در لیگ بیستم چه جایگاهی را کسب خواهید کرد؟
    فصل قبل نفت مسجدسلیمان تیمی باتجربه بود اما امسال تیم‌مان جوان است و تغییرات زیادی داشته. با وجود این بازی به بازی پیش می‌رویم و تلاش می‌کنیم خودمان را ابتدا در جدول تثبیت و بعد ان‌شاءالله رتبه‌ای تک‌رقمی را کسب کنیم.
فولادی‌ها روی صحنه‌ای از بازی به شدت اعتقاد به خطای پنالتی داشتند. اعتراض‌شان درست بود؟
    من کاملاً نزدیک آن صحنه بودم و به نظرم هیچ خطای پنالتی روی بازیکن فولاد رخ نداد و داور هم به درستی از آن صحنه گذشت.
با توجه به مالکیت زمان بازی و فرصت‌های گل به وجود آمده، واقعاً مستحق برد بودید و پیروزی‌تان شانسی نبود؟
    مالکیت فولاد بیشتر از ما بود اما انصافاً توپ‌های در چارچوب و موقعیت ما واقعاً بیشتر از فولاد بود. به شکلی که چند موقعیت صددرصد گل را هم از دست دادیم. بر همین اساس هم با جرأت می‌گویم نه تنها بردمان شانسی نبود بلکه صددرصد استحقاق پیروزی را داشتیم و برد حق مسلم‌مان بود.
سالی یک بار شوت از راه دور می‌زنی!
    فصل قبل هم در تیم پارس جنوبی جم با شوتی از راه دور دروازه پیکان را باز کردم اما اطمینان داشته باشید که گلم به فولاد امسال تنها گل من نخواهد بود و ان‌شاءالله باز هم گل خواهم زد. البته باید این را هم در نظر داشته باشیم که پست من هافبک دفاعی و بیشتر کمک به کارهای دفاعی است اما با شم شوتزنی که دارم ان‌شاءالله موقعیت برایم فراهم شود باز هم گل خواهم زد.

Page Generated in 0.0055 sec