printlogo


کد خبر: 221100تاریخ: 1399/9/30 00:00
فتیله پیچ

اردوی جدید فرنگی‌کاران برای قهرمانی آسیا
32 کشتی‌گیر به خط می‌شوند
دور جدید اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا از روز سه‌شنبه آغاز خواهد شد. این اردو روزهای 2 تا 12 دی‌ ماه در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برگزار می‌شود و پس از پایان لیگ، نفرات جدیدی را هم به خود می‌بیند. البته نفرات دعوت شده باید روز دوشنبه (فردا) خودشان را به مربیان معرفی کنند تا ابتدا تست کرونا دهند و برای آغاز تمرینات از روز سه‌شنبه در صورت منفی بودن تست آماده باشند.
محمد بنا در پایان لیگ کشتی 32 کشتی‌گیر را در تمامی اوزان 10 گانه به اردو دعوت کرده تا 10 روز و به صورت قرنطینه به اردو بروند و برای رقابت‌های آتی زیر نظر کادر فنی تمرین کنند.
در اغلب اوزان سه کشتی‌گیر به اردو دعوت شده‌اند اما نزدیکی شرایط کشتی‌گیران در اوزان 72 و 97 کیلوگرم کادر فنی را مجبور کرده تا چهار نفر را به اردو دعوت کنند.
نفرات دعوت شده به اردو باید برای انجام تست کرونا روز دوشنبه اول دی ماه در محل خانه کشتی شهید ابراهیم هادی حاضر باشند.
 
 
آتش‌بازی روس‌ها در جام جهانی کشتی
نوزدهمی ایران با یک نماینده
رقابت‌های کشتی آزاد جام جهانی انفرادی صربستان در حالی روز جمعه به پایان رسید که باز هم روس‌ها عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود به جا گذاشتند و با اقتدار قهرمان شدند. این در حالی بود که تیم ایران با تنها یک نماینده و یک مدال برنز به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد. رحمان عموزاده خلیلی کشتی‌گیر جوان و 55 کیلوی ایران در این رقابت‌ها به مدال برنز دست پیدا کرد. روس‌ها در این رقابت‌ها با هشت طلا آتش‌بازی به راه انداختند و تنها در دو وزن 65 و 70 کیلو‌گرم به مدال طلا دست پیدا نکردند.
در نهایت روس‌ها با 210 امتیاز قهرمان شدند و ترکیه و آذربایجان رده‌های دوم و سوم را از آن خود کردند. ایران هم با 15 امتیازی که عموزاده به دست آورد، به رتبه‌ای بهتر از نوزدهمی دست پیدا نکرد.
 
 
تعویق مسابقات وزنه‌برداری جوانان جهان به دلیل کرونا
مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جوانان جهان به دلیل شیوع کرونا و با تصمیم فدراسیون جهانی به تعویق افتاد. در حالی که قرار بود مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جوانان جهان طی روزهای ۱۰ تا ۲۷ اسفند ماه به میزبانی عربستان برگزار شود، این پیکارها با تصمیم فدراسیون جهانی به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد. در این راستا هیأت اجرایی فدراسیون جهانی وزنه‌برداری پس از تشکیل جلسه اعلام کرد این مسابقات به دلیل شیوع ویروس کرونا دو ماه به تعویق افتاده و به ماه مه سال ۲۰۲۱ میلادی (اردیبهشت سال آینده) موکول شد.
 

 


Page Generated in 0.0050 sec