printlogo


کد خبر: 221097تاریخ: 1399/9/30 00:00
خبر

مقصودلو سرپرست اتومبیلرانی شد
محمدرضا مقصودلو با حکم وزیر ورزش و جوانان برای برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون سرپرست اتومبیلرانی و موتورسواری شد. با حکم وزیر ورزش و جوانان محمدرضا مقصودلو به عنوان سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی منصوب شد. مقصودلو که سال‌ها به عنوان رئیس فدراسیون کبدی سابقه مدیریت فدراسیون‌های ورزشی را در کارنامه خود دارد، به عنوان سرپرست موقت این مجموعه قبول مسئولیت کرد تا ضمن سر و سامان دادن به شرایط موجود این فدراسیون، مسیر را برای برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون اتومبیلرانی و موتور‌سواری هموار و مهیا کند.
 
 10 مسابقه شطرنج 
پیش روی فدراسیون 
با توجه به شیوع کرونا اکثر رقابت‌های ورزشی لغو و به زمان دیگری موکول شد. بیشتر کشورهای دنیا با توجه به شیوع کرونا رقابت لیگ شطرنج خود را آغاز کرده و قهرمانان کشور خود را شناختند. اما فدراسیون شطرنج ایران در جدیدترین اخبار، برنامه مسابقات فصل زمستان خود را منتشر کرد. بر این اساس قرار است 10 مسابقه تا پایان سال 99 به میزبانی فدراسیون شطرنج برگزار شود که بیشتر آنها هم آنلاین است. بر همین اساس، قرار است مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور در دو مرحله مقدماتی مردان و زنان تدارک دیده و برگزار شود. در صورت امکان پیش‌بینی شده مرحله نهایی این رقابت‌ها از یکم تا هشتم اسفند در محل فدراسیون شطرنج به صورت حضوری در دو بخش مردان و زنان به صورت همزمان برگزار شود. همچنین اگر شرایط وضعیت کرونا به ثبات رسیده باشد مسابقات لیگ برتر کشور حضوری برگزار می‌شود.
 
دیدار سلطانی‌فر با وزیر فرهنگ و ورزش قطر
وزیر ورزش و جوانان در سفر یک روزه خود به قطر روز گذشته با صلاح بن غانم العلی، وزیر فرهنگ و ورزش قطر دیدار و گفت و گو کرد. در این دیدار سلطانی‌فر ضمن تشکر از دعوت وزیر فرهنگ و ورزش قطر و همچنین میزبانی این کشور از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و فینال این رقابت‌ها که بین تیم پرسپولیس و اولسان کره جنوبی برگزار شد بر تقویت گسترش روابط ورزشی بین دو کشور تأکید داشتند. 

Page Generated in 0.0052 sec