printlogo


کد خبر: 221094تاریخ: 1399/9/30 00:00
دومین مربی هم از تیم پرافتخار جدا شد
در پیکان اکبر محمدی چه خبر است؟

اتفاق‌های عجیب در تیم والیبال پیکان همچنان ادامه دارد و نیمکت این تیم یک بار دیگر دستخوش تغییر شد. تیمی که در شرایط نامساعدی قرار دارد و پس از کنار گذاشتن محمد ترکاشوند در هفته نهم، حالا و در نیم فصل دوم یک بار دیگر دست به تغییر مربی زده و شرایط را به شکلی ایجاد کرده که علیرضا طلوع‌کیان هم از سمت خود کنار برود.
تیم والیبال پیکان که پرافتخارترین باشگاه والیبال ایران به حساب می‌آید و معمولاً هم از ثبات خاصی حداقل روی نیمکت خود برخوردار بوده، در زمان حضور مدیریت جدید خود یعنی اکبر محمدی تزلزل بسیاری پیدا کرده. نیمکت تیم والیبال این تیم درست مانند تیم فوتبال پیکان یکی از متزلزل‌ترین نیمکت‌های لیگ برتر بوده و شرایط عجیبی را تجربه می‌کند.
صحبت‌های علیرضا طلوع‌کیان پس از جدایی از پیکان نکاتی در خود دارد که به نوعی از معمای ماه‌های اخیر پیکان رمزگشایی می‌کند. رمزگشایی از تفکر و سیستم مدیریتی اکبر محمدی که یا هیچ چیز از والیبال و این ورزش نمی‌داند  یا عوامل دیگری بر تصمیماتش در این رشته تأثیر می‌گذارد.
علیرضا طلوع‌کیان روز گذشته پس از اعلام جدایی‌اش از پیکان درباره علت این اتفاق گفت: «با توجه به اینکه نیم فصل است و نقل و انتقالات صورت می‌گیرد، مدیرعامل محترم باشگاه معتقد بودند تیم باید به گونه‌ای تقویت شود که به فینال برسد اما با توجه به موجودی الان و تعداد کم بازیکنانی که آزاد هستند، از نظر من این اتفاق رخ نمی‌داد و مجبور شدم جدا شوم، چون قول قهرمانی ندادم مدیرعامل محترم اعلام عدم نیاز به بنده کردند که خیلی حرفه‌ای قطع همکاری کردیم. دوست دارم بگویم که بنده استعفا ندادم، توافق دو طرف جدایی بود.»
تصمیم‌گیری‌های اکبر محمدی تنها می‌تواند دو وجه داشته باشد. اینکه او هیچ چیز از ورزش و والیبال نمی‌داند که خب احتمال بسیار ضعیفی است. کسی که سال‌ها در فوتبال به عنوان سرمربی فعالیت کرده و با ورزش غریبه نیست، قطعاً از تیمی که انتهای جدول و در رده یازدهم قرار دارد توقع رسیدن به فینال را ندارد!
به این ترتیب می‌رسیم به گزینه دوم که محمدی عجیب‌ترین شرط ممکن را برای ماندن سرمربی تیمش گذاشته و از او قول انجام آن را خواسته تا در نهایت براساس نپذیرفتن سرمربی عدم نیاز به او را اعلام کند! حالا دیگر چرایش را باید از خود محمدی پرسید که البته خیلی بعید است خودش هم این بار بداند! واضح است که این مدیر تازه‌کار حداقل در این رشته نمی‌داند چه می‌خواهد و شاید هم عوامل دیگری درون باشگاه در این تصمیم‌گیری‌ها دخیل است.
در غیر این صورت کنار گذاشتن محمد ترکاشوند از این تیم پس از سه سال و آوردن طلوع‌کیان و حالا هم قطع همکاری با او نشان از یکی از بی‌ثبات‌ترین دوران مدیریت این تیم باسابقه و پرافتخار است. پیکان این روزها در رده یازدهم قرار دارد و یکی از بدترین نتایج تاریخ خود را گرفته. نتیجه‌ای که بدون شک یکی از ثمرات مدیریت اکبر محمدی در ماه‌های گذشته است که گویا قصد دارد با این تغییرات پشت سر هم آن را بهبود ببخشد.
 

Page Generated in 0.0056 sec