printlogo


کد خبر: 221039تاریخ: 1399/9/29 00:00
گزارش بازی

 نساجی مازندران صفر- مس رفسنجان یک
ربیعی باز هم برد
بازی نساجی مازندران و مس رفسنجان یکی از بازی‌های مهم هفته هفتم بود. جایی که نساجی می‌خواست شکست مقابل سپاهان را جبران کند و البته مس رفسنجان قصد داشت ببرد تا نشان دهد پیروزی هفته قبل شانسی نبوده. با این شرایط، شاگردان وحید فاضلی و محمد ربیعی مقابل هم قرار گرفتند و توانستند نمایش خوبی روی چمن مصنوعی داشته باشند. در نیمه اول بازی حالت متعادلی داشت و خطر چندانی دروازه دو تیم را تهدید نکرد تا اینکه روی یک موقعیت، مس رفسنجان توانست دروازه نساجی را باز کند. در دقیقه ۴۵ در شرایطی که بازی روند بسیار کندی را دنبال می‌کرد یک سانتر دقیق از سمت چپ دروازه نساجی به دهانه دروازه این تیم فرود آمد و محمد قاضی با پرشی دیدنی در میان دو بازیکن نساجی با ضربه سر دروازه نیما میرزازاد را باز کرد تا مس را به گل اول این بازی برساند و شاگردان ربیعی با خوشحالی به رختکن بروند. در نیمه دوم نساجی که میزبان هم بود سعی کرد بهتر کار کند تا بلکه گل بزنند و بازی را به تساوی بکشانند اما موقعیت خوبی پیش نیامد تا این مس رفسنجان باشد که پیروزی و ۳ امتیاز را از آن خود کند.
  
فاضلی: سرم پایین است و انتقادات را می‌پذیرم
وحید فاضلی سرمربی نساجی از اینکه تیمش مقابل مس رفسنجان شکست خورد، ناراحت است و به خاطر این باخت از هواداران عذرخواهی می‌کند: «درباره بازی واقعاً صحبت خاصی ندارم، فقط از هواداران‌مان عذرخواهی می‌کنم. واقعاً ناراحتم به خاطر هوادارانی که با این تیم می‌خوابند و بیدار می‌شوند. هفته قبل یکسری از این هواداران را دیدم که اشک می‌ریختند. حرفی برای گفتن نیست. سرم پایین است و هر انتقادی را می‌پذیرم و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم بتوانیم نساجی را به جدول برگردانیم. از همه هواداران عذرخواهی می‌کنم.» فاضلی در رابطه با اینکه دلیل اصلی باخت تیمش چه بوده ادامه می‌دهد: «اگر بخواهم مهم‌ترین دلیل باخت را بگویم باید به تمرکز نداشتن بازیکنانم اشاره‌ کنم. به خاطر اینکه ما همین صحنه را بارها و بارها تمرین کردیم. در این بازی به همان حالتی که تمرین کرده بودیم، تیم حریف به گل رسید. به‌ هر حال این هشداری برای ماست. من همیشه می‌گویم سرم پایین است و انتقاد به من بشود ولی بازیکنان‌مان هم باید درک کنند که پیراهن چه تیمی تن‌شان است. هفته پیش هم به همین شکل گل خوردیم. مس رفسنجان دست‌هایش بالا بود. اصلاً توپی در محوطه جریمه ما نیاوردند. مس اصلاً موقعیتی نداشت. یک ارسال کردند و توپ درون دروازه ما جای گرفت. واقعیت این است که من باید یک بررسی بکنم چون به بعضی‌ها خیلی موقعیت دادم. ولی مثل ‌اینکه هنوز پاسخگوی خواسته‌های ما و هواداران‌مان نیستند. من کاملاً هواداران را درک می‌کنم. هواداران هفته پیش غرورشان شکسته شد. تمام تلاشم را می‌کنم که بتوانیم به جدول برگردیم و بازیکنان را جمع کنم.»
 
ربیعی: دائماً در مسیر رفسنجان و تهرانیم
محمد ربیعی سرمربی مس رفسنجان که از پیروزی تیمش مقابل نساجی خیلی خوشحال است، درباره این برد می‌گوید: «در ابتدا باید از نساجی تعریف کنم. آنها ریشه‌دار و قوی هستند و برای این بازی خیلی خوب آماده شده بودند. بخشی از بازی ما مالک بازی بودیم و بخشی از بازی نساجی. طبق برنامه‌ای که داشتیم به گل رسیدیم و بعد از آن برای حفظ گل تلاش کردیم و راه‌های نفوذ نساجی را بستیم؛ خیلی منطقی دفاع کردیم. از بازیکنان هم تشکر می‌کنم که خیلی خوب به نکاتی که گفته بودیم گوش کردند و نتیجه‌اش را گرفتند. از این بابت هم خیلی خوشحالم که تیم‌مان در 5 بازی گذشته 4 بار کلین‌شیت داشته است. از این بابت روند رو به جلویی داریم. از این بازی عبور کردیم و از الان به فکر بازی بعدی هستیم.» سرمربی مس رفسنجان در مورد اینکه چرا بازی کیفیت خوبی نداشت، توضیح می‌دهد: «من هم انتظار بیشتری داشتم. به هر حال شما کیفیت چمن را هم ببینید. وقتی پاس می‌دهید ناخودآگاه توپ پله می‌شود و در انجام بازی دو ضرب شما را دچار مشکل می‌کند. در این مواقع ناخودآگاه تیم‌ها کمتر ریسک می‌کنند و بازی طور دیگری پیش می‌رود. اگر مسئولان قائمشهر کیفیت چمن را بهتر کنند، بازی‌های بهتری را شاهد خواهیم بود.» ربیعی در رابطه با اینکه چرا در حین بازی با نساجی آرام بوده و اینکه این آرامش آیا به دلیل مطمئن بودن او از برد تیمی بوده که 4 گل از سپاهان خورده، می‌گوید: «شرایط متفاوت است و دوست دارم هر بازیکنی سر جای خود قرار بگیرد. اصلاً هم ربطی به بازی قبلی نساجی ندارد. من بازی آنها با سپاهان را هم دیده بودم. در مقابل نساجی، سپاهان پرمهره‌ترین تیم لیگ است و وقتی بازیکن ملی‌پوش به عنوان یار تعویضی وارد میدان می‌شود، نشان می‌دهد آنها چقدر از لحاظ مهره غنی هستند. هر تیمی را باید با داشته‌ها و بضاعتش بسنجید. خود ما تیمی هستیم که به تازگی از لیگ دسته اول به لیگ برتر آمده‌ایم. در مورد نساجی هم باید عنوان کنم برخی کارها در این تیم به درستی انجام می‌شود. باید از تیم دفاع شود. من در قامت دفاع از هیچ‌کس و تیمی نیستم اما تیم فاضلی هم رفته رفته شکل می‌گیرد.»

Page Generated in 0.0059 sec