printlogo


کد خبر: 221036تاریخ: 1399/9/29 00:00
پاکدل: گل زدم اما شادی نکردم
فوتبالی‌ها در مورد یک تیم زود قضاوت نمی‌کنند
ما فوتبال برتری را نسبت به صنعت نفت ارائه دادیم و به لحاظ مالکیت بازی کاملاً در اختیار ما قرار داشت. موقعیت گل هم خیلی خلق کردیم و همه جوره مستحق پیروزی بودیم و خدا را شکر به پیروزی هم رسیدیم

گفت و گو 
ناصرقراگزلو     
 
حامد پاکدل بازیکن باتجربه تیم آلومینیوم اراک در دیدار حساس تیمش مقابل تیم صنعت نفت آبادان موفق شد دومین گل حساس این فصل تیمش را به ثمر برساند و نقش کلیدی در پیروزی تیمش ایفا کند.
 
در بازی مقابل صنعت نفت سه امتیاز حساس را کسب کردید در این رابطه چه توضیحی داری؟
    اگر بازی‌های ما را دیده باشید حتماً به این نکته می‌رسید که تیم‌مان بعد از بازی با سپاهان روند صعودی‌اش را به خوبی سپری کرده است و این روند به خوبی در تیم ما دیده می‌شود. بعد از اضافه شدن چند بازیکن جدید و اضافه شدن آنها تیم ما به خوبی تقویت شد تا بتواند فوتبال زیبا و تاکتیکی و روانی را روی زمین ارائه دهد. خوشبختانه روند رو به رشدمان را ادامه دادیم و به لحاظ فنی در کار فنی‌مان پیشرفت خیلی خوبی داشتیم تا حدی که می‌توانم بگویم تیم خیلی خوبی داریم و شرایط‌مان خیلی خوب است.
صنعت نفت تیمی بود که قبل از دیدار با این تیم آنها در صدر جدول قرار داشتند. چگونه چنین تیم پرقدرتی را شکست دادید؟!
    بله، صنعت نفت تیم خوب و پرمهره‌ای است که از بازیکنان خیلی خوبی هم بهره می‌برد و کادر فنی پرتوان و بادانشی هم روی نیمکتش دارد. این تیم با شخصیت خوب و بازیکنان قدرتمند و تاکتیکی که داشت با انجام بازی‌های خوب حتی خودش را تا صدر هم بالا کشیده بود اما ما بعد از اینکه شرایط خوبی پیدا کردیم عزم‌مان را جزم کرده بودیم تا پیروزی دیگری را کسب کنیم و خوشبختانه این کارمان را هم عملی ساختیم.
با توجه به شرایط بازی بردتان مقابل صنعت نفت نتیجه‌ای عادلانه بود؟
    بله، ما فوتبال برتری را نسبت به صنعت نفت ارائه دادیم و به لحاظ مالکیت بازی کاملاً در اختیار ما قرار داشت. موقعیت گل هم خیلی خلق کردیم و همه جوره مستحق پیروزی بودیم و خدا را شکر به پیروزی هم رسیدیم.
خیلی جالب است که در چند هفته اخیر نتایج خیلی خوبی گرفتید در حالی که در ابتدای فصل بعد از کسب چند نتیجه ضعیف تیم‌تان را تیمی سقوط‌کننده می‌دانستند!
     فکر کنم در ایران خیلی زود راجع به تیم‌ها اظهارنظر می‌کنند در حالی که این امر اصلاً درست و منطقی نیست. آنهایی که فوتبالی‌اند خیلی خوب می‌دانند فوتبال پروسه‌ای زمانبر است. تیمی هم که بازی به بازی بهتر می‌شود و خوب نتیجه می‌گیرد حتماً حرف دارد و تاکتیک در آن و پیشرفت تیمی حرف اول و آخر آن تیم است.
جالب است که خیلی خوب به تیم‌های سابقت در این فصل و تا به اینجای کار گل زدی، اول به ماشین‌سازی گل زدی و در بازی قبلی‌تان هم به تیم صنعت نفت گل زدی!
    بالاخره قسمت امسال اینطور شد که به دو تیم سابقم گل بزنم. این بار هم گل سه امتیازی برای تیمم زدم که بسیار ارزشمند بود اما به احترام تیم سابقم شادی نکردم چون برای هواداران صنعت نفت و تیم سابقم احترام زیادی قائل هستم.
در بازی مقابل ماشین‌سازی هم شادی نکردم چون در این تیم هم مدتی بازی کرده‌ام و برای این تیم و هوادارانش هم احترام زیادی قائل هستم.
بعضی‌ها دو تیم مس رفسنجان و آلومینیوم را دو تیمی می‌دانند که شانس‌های اصلی سقوطند درمورد آنها چه صحبتی داری؟
    قضاوت عجولانه در مورد تیم‌ها اصلاً درست نیست چون هنوز ابتدای لیگ است و تا آخر فصل خیلی اتفاقات می‌افتد. بازی‌های زیادی مانده و من اطمینان دارم با روندی که در پیش گرفته‌ایم هفته به هفته بهتر خواهیم شد و شرایط‌‌‌‌‌‌‌مان بهتر خواهد شد و تلاش می‌کنیم بعد از ثبات در لیگ ان‌شاءالله رتبه تک‌رقمی در لیگ را کسب کنیم.
 
 
 خطیبی: این برد تقدیم به محسن ربیع‌خواه
رسول خطیبی سرمربی آلومینیوم پس از پیروزی حساس تیمش مقابل صنعت‌نفت آبادان، این برد را به هواداران تیمش تبریک گفت و آن را به محسن ربیع‌خواه، مدافع تیمش که هفته گذشته دچار مصدومیتی شدید شد، تقدیم کرد: «محسن در کنار ما نبود اما بچه‌ها قول داده بودند این بازی را ببریم و به محسن ربیع‌خواه عزیز تقدیم کنیم. 
بچه‌ها کار بزرگی انجام دادند. مقابل تیم قابل احترام چه از لحاظ تیمی و چه از لحاظ کادر فنی بازی کردیم. صنعت‌نفت تیم بالای جدولی است که با شیوه‌های مختلفی در زمین بازی می‌کند و در جریان بازی هم شاهد بودیم که بارها با شیوه‌های متفاوت و با بهره‌گیری از مهره‌های باکیفیت، خلاق و فیزیکی ما را تحت فشار قرار داد. باید به بازیکنان خودم خسته نباشید و احسنت بگویم که شجاعانه و پرتلاش ظاهر شدند و مواردی که به آنها گفته بودیم را اجرا کردند تا بتوانیم تیم خوب صنعت‌نفت آبادان را شکست دهیم.»

 


Page Generated in 0.0056 sec