printlogo


کد خبر: 221032تاریخ: 1399/9/29 00:00
‌‌‌پرسپولیس می‌تواند یلدا را شیرین‌تر کند

سعید فایقی
 
این روزها داغ‌ترین موضوع روز ورزش کشور بحث جام ملت‌های آسیا است و ان‌شاءالله قهرمانی باشگاه وزین کشور پرسپولیس ضمن اینکه جو کشور را داغ‌تر خواهد کرد، برای مردم عزیزمان که یلدا را غریبانه جشن خواهند گرفت، هدیه گرانسنگ و گرانقدری خواهد بود که توسط ابر مردان پرسپولیس تقدیم خواهد شد.
از حق نگذریم باشگاه تا رسیدن به فینال مرارت‌های زیادی را متحمل شد و در این اوضاع سخت کرونایی و تنگنای اقتصادی از خودگذشتگی و جان‌فشانی و مجاهدت بازیکنان غیور به همراه کادر زحمتکش کاری کارستان صورت داد. هموار کردن راه رسیدن به جام باشگاه‌های جهان دور از دسترس این انسان‌های وارسته و بزرگ نیست و عنقریب ان‌شاءالله این امر را برای اولین بار در تاریخ ورزش کشور صورت خواهند داد و در انتهای قرن چهاردهم رکوردی ماندگار خلق خواهند کرد.
رجاء واثق داریم که همه عزیزان و دست‌اندرکاران باشگاه پرسپولیس به اهمیت این مسابقه واقف هستند و نیک می‌دانند پیروزی بر اولسان هیوندای کره‌جنوبی یک پیروزی ساده نیست بلکه نه تنها در قرن چهاردهم و با قرن چهاردهم در دل تاریخ خواهد نشست راه جدیدی را در آغاز قرن پانزدهم به روی ورزش فوتبال کشور خواهد گشود و فوتبال ما و باشگاه پرسپولیس این مرز و بوم ثابت خواهند کرد که ایرانی همیشه در تنگناها حماسه خلق کرده.
عزیزان و قهرمانان پرسپولیس قبول داریم که نتوانسته‌ایم در حد وسع و لیاقت شما برخورد کنیم. ما در حد و اندازه شما نبوده و نیستیم. قهرمان و پهلوان شما‌یید و ما به قهرمانی و پهلوانی شما نازیده‌ایم و افتخار کرده‌ایم. فاصله ما با شما از زمین تا آسمان است و رجاء واثق داریم که عملکرد ما تأ‌ثیری در روحیه بلند شما نخواهد داشت و شما آنقدر بزرگ و بلند همت هستید که کاستی‌های ما را نادیده گرفته و کماکان به خلق افتخارات ادامه خواهید داد.
اگر ملاک عملکرد ضعیف ما بود هیچ‌وقت این بزرگی‌ها خلق نمی‌شد. شما همیشه ثابت کرده‌اید و رسیدن به فینال جام باشگاه‌های آسیا با کمترین امکانات بیانگر این مطلب است.‌ وقتی سرمایه پرسپولیس را با اولسان هیوندای کره جنوبی مقایسه می‌کنیم به لحاظ مادی اصلاً قابل مقایسه نیستند و آنها صدها بلکه هزاران برابر ما از سرمایه و امکانات مادی برخوردارند؛ در مقابل دارایی‌های انسانی ما، ابرقهرمانان ما، بزرگ انسان‌هایی که در مستطیل سبز حماسه می‌آفرینند بسیار بسیار بیشتر از نسبت دارایی‌های مادی بر حریف می‌چربند و آرش‌وار در روز شنبه 29 آذر ساعت ۱۵:۳۰ حماسه دیگری در این ماه خلق و 8 آذر سال 1376 را تکرار خواهند کرد و پرسپولیس رکورددار سال پایانی قرن چهاردهم خواهد شد.
حماسه‌سازان قرن چهاردهم پیشاپیش بر پاهای قدرتمندتان بوسه می‌زنیم و بی‌صبرانه برای خلق حماسه 29 آذر به درگاه حضرت حق با دعا منتظر پیروزی شما می‌مانیم.

Page Generated in 0.0048 sec