printlogo


کد خبر: 221022تاریخ: 1399/9/29 00:00
برای شرکت در مراسم افتتاحیه استادیوم الریان و فینال لیگ قهرمانان آسیا
خروج تاج و بهاروند از کشور با وثیقه سنگین؟

حیدر بهاروند و مهدی تاج، صبح چهارشنبه به همراه مهدی محمدنبی دبیرکل فدراسیون فوتبال، ایران را به مقصد دوحه ترک کردند. پیش از این نوشته بودیم که مهدی تاج به عنوان عضو هیأت اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا، به مراسم افتتاحیه ورزشگاه الریان دعوت شده است که طبیعی است برای فینال لیگ قهرمانان آسیا هم در قطر می‌ماند. حیدر بهاروند و مهدی محمدنبی هم به عنوان سرپرست و دبیرکل فدراسیون فوتبال برای حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا راهی دوحه قطر شده‌اند.
همانطور که پیش‌بینی می‌شد، پرونده قضایی مهدی تاج و حیدر بهاروند درباره پرونده مارک ویلموتس، برای خروج از کشور این دو نفر دردسرسار شد. اینطور که خبرنگار ایران ورزشی خبردار شده است، گویا این دو نفر بعد از حضور در فرودگاه متوجه شده‌اند که ممنوع‌الخروج هستند.
تاج و بهاروند به همین دلیل در نهایت مجبور شدند برای خروج از کشور، وثیقه سنگینی بگذارند تا بالاخره مجوز خروج بگیرند.
از همان ابتدا که خبر دعوت قطر از تاج برای حضور در مراسم افتتاحیه ورزشگاه مطرح شده بود، به نظر می‌رسید که این اتفاق، دردسرهایی به همراه داشته باشد و با مخالفت‌هایی همراه شود اما در نهایت تاج و بهاروند با گذاشتن وثیقه مالی سنگین، مجوز خروج از کشور گرفتند تا خود را به مراسم دوحه و فینال لیگ قهرمانان آسیا در قطر برسانند.
تاج، بهاروند و نبی سه تماشاگر ویژه فینال لیگ قهرمانان آسیا در قطر هستند که با توجه به نزدیک بودن انتخابات فدراسیون فوتبال، معلوم نیست باز هم بتوانند در کنار یکدیگر مسابقه‌ای از تیم‌های فوتبال را به عنوان مسئولان فدراسیون تماشا کنند یا نه؟ آیا صدور حکم نهایی درباره پرونده مارک ویلموتس و احتمال محرومیت فوتبالی برای امضا کنندگان قرارداد ویلموتس، ادامه حضور تاج و بهاروند در فوتبال را در پی خواهد داشت؟
 

Page Generated in 0.0049 sec