printlogo


کد خبر: 221019تاریخ: 1399/9/29 00:00
دو بازیکن‌مان سابقه قهرمانی دارند
کاپیتان اولسان: پرسپولیس از ضدحمله لذت می‌برد

سین جین هو کاپیتان اولسان در نشست خبری قبل از فینال گفت: «از طریق شبکه‌های اجتماعی، انرژی زیادی را از طرفداران کره دریافت می‌کنیم. در مسابقات داخلی مثل جام حذفی و لیگ کره، بهترین نتیجه را نگرفتیم. بنابراین مشتاق قهرمانی در آسیا هستیم و فکر می‌کنم هواداران هم از همین انرژی و اشتیاق برخوردار هستند.»
کاپیتان اولسان گفت: «فینال لیگ قهرمانان آسیا قطعاً بازی آسانی نیست. ما کیفیت خودمان را در طول مسابقات نشان داده‌ایم. در حال آنالیز پرسپولیس هستیم. برای نحوه رویارویی با این تیم آماده می‌شویم و در فینال بهترین تلاشمان را خواهیم کرد.»
سین جین هو درباره شناختش از پرسپولیس گفت: «وقتی مسابقات آنها را تماشا می‌کردم احساس کردم که پرانرژی و فیزیکی هستند. آنها در هنگام حمله مسلط به نظر می‌رسند اما از ضد حمله لذت می‌برند. بنابراین ما در انتظار مسابقه در این خطوط هستیم. از آنجا که این فینال است، منتظر یک مسابقه کاملاً رقابتی از ابتدا تا انتهای دیدار هستیم.»
وی درباره اینکه در صورت قهرمانی اولسان، جام قهرمانی را او بالای سر خواهد برد، گفت: «افتخار بزرگی است که قهرمان آسیا شویم و من کاپیتان تیم باشم. ما دو بازیکن داریم که قبلاً قهرمانی را تجربه کرده‌اند و می‌دانیم که رسیدن به این سطح دشوار است. به همین دلیل تمام تلاش خود را می‌کنیم تا برای مسابقه آماده باشیم.»

Page Generated in 0.0055 sec