printlogo


کد خبر: 221018تاریخ: 1399/9/29 00:00
محرمی: در پرسپولیس همه گلزن هستند، شاید لک گل بزند!
اگر آنها جونیور دارند ما هم لک، سیدجلال و کنعانی داریم

گفت و گو
ناصرقراگزلو     
 
مجتبی محرمی یکی از بهترین بازیکنان سابق پرسپولیس و تیم ملی ایران در خصوص شرایط پرسپولیس و دیدار فینال آسیا نسبت به قهرمانی و پیروزی پرسپولیس خیلی محکم و مصمم صحبت می‌کند و با ما از شرایط پرسپولیس برای دیدار امروز مقابل اولسان حرف می‌زند.
 
اولسان مهاجم خطرناکی دارد. مدافعان پرسپولیس قادر به مهار جونیور برزیلی هستند؟
    اگر آنها جونیور را دارند ما هم حامد لک را داریم که استاد کلین‌شیت کردن است و خط دفاعی داریم که سیدجلال و حسین کنعانی‌زادگان در آن بازی می‌کنند که جزو بهترین‌های ایران و آسیا هستند و کمترین گل خورده را داشتند پس خود جونیور و اولسان هم می‌دانند که رسوخ به خط دفاع و دروازه پرسپولیس راحت نخواهد بود.
اما در خط حمله پرسپولیس عیسی بهترین مهاجم پرسپولیس حضور ندارد و این مهم شانس گلزنی پرسپولیس را کاهش می‌دهد.
    ما آرمان رمضانی را داریم که مدت زیادی نیست به پرسپولیس آمده اما مهاجمی با خصوصیات سرزنی بسیار خوب است که حتماً سرمربی پرسپولیس از توانایی او نهایت بهره را خواهد برد. من گفتم اگر آنها جونیور و چند بازیکن خارجی را دارند ما هم بشار، حامد لک، سیدجلال، کنعانی‌زادگان و چند بازیکن دیگر را داریم که تیم‌های پرقدرتی را شکست داده‌اند و حتماً می‌توانند از سد تیم اولسان هم بگذرند.
بازی در نود دقیقه تمام می‌شود یا نتیجه به وقت‌های اضافه و پنالتی می‌کشد؟
     فکر می‌کنم نتیجه بازی در نود دقیقه مشخص می‌شود و پرسپولیس با یک یا دو گل اختلاف اولسان را شکست خواهد داد.
چه بازیکنی شانس زیادی برای گلزنی دارد؟
    کنعانی خیلی خوب در ضربات سر جلو می‌آید. وینگرها و بازیکنان خیلی خوبی در پرسپولیس هستند که می‌توانند در گلزنی موفق عمل کنند مثلاً همین سیدجلال خودمان را دیدید که چه گلی به شهر خودرو زد و ارزش‌های خودش را بار دیگر ثابت کرد. به همین دلیل پرسپولیس مشکل گلزنی ندارد و در این تیم حتماً گلزن هستند. حتی حامد لک هم ممکن است اگر نتیجه بازی گره بخورد جلو بیاید و گل بزند.
شما خودتان سابقه قهرمانی جام در جام را دارید اما قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا در کارنامه‌تان خالی است!
 
    یک بار سوم شدیم و در عین اینکه لیاقت قهرمانی داشتیم با بدشانسی مواجه شده و قهرمان نشدیم هر چند همانطور که گفتید سابقه قهرمانی جام در جام را داریم و پرسپولیس امروز ان‌شاءالله قهرمانی دیگری را به قهرمانی‌های خودش اضافه می‌کند. نسبت به قهرمانی پرسپولیس صددرصد امیدوارم و اطمینان دارم که بچه‌ها با جام می‌آیند و ما هم به استقبالشان می‌رویم.
 پرسپولیس مدتی است بازی نکرده در حالی که تیم اولسان آماده از دل مسابقات آسیایی به مصاف پرسپولیس می‌آید. این تفاوت برای پرسپولیس مشکل‌ساز نخواهد شد؟!
    بازیکنان پرسپولیس پتانسیل فنی بالا و تجربه بسیار مفیدی در امر قهرمانی دارند؛ نکته‌ای که شخصیتی ممتاز به پرسپولیس داده و این اجازه را می‌دهد که بگویم پرسپولیس بعد از رکورد تاریخی پوکر با قهرمانی آسیا یکجورهایی به کارهای بزرگ خودش ادامه خواهد داد و باز هم همه را به تحسین خود وادار خواهد کرد.
 بازیکنان ما حریف بازیکنان سرعتی کره‌ای می‌شوند؟
    اگر آنها بازیکنان سرعتی دارند ما هم بازیکنان باتجربه کافی داریم. بازیکنانی مانند احمد نوراللهی یا سیدجلال و چند مهره دیگر که سابقه بازی در آسیا و فینال را دارند و حتماً کمک می‌کنند که پرسپولیس برنده شده و قهرمان شود.
چه احساس درونی برای بازی حساس امروز دارید؟
    من اطمینان دارم پرسپولیس قهرمان می‌شود. اصلاً اگر گل نخوریم صددرصد گل می‌زنیم. خوشبختانه با وجود دروازه‌بان خوب و دفاعی که پرسپولیس دارد من هم به خودم این اجازه را می‌دهم که بگویم حامد لک گل بخور نیست و سید و کنعانی هم اجازه نخواهند داد توپ به حامد لک برسد و با شوت از راه دور و تجربه خط هافبک پرسپولیس ان‌شاءالله کار برای پرسپولیس درمی‌آید و پرسپولیس قهرمان می‌شود.
و آن روی سکه اگر اتفاق بیفتد!
    بارسا و رئال هم می‌بازند اما باور کنید من اصلاً به آن روی سکه برای بازی فینال فکر نکرده‌ام و دائم به بالا بردن جام توسط سیدجلال و پیروزی در فینال فکر کرده‌ام.

Page Generated in 0.0074 sec