printlogo


کد خبر: 221016تاریخ: 1399/9/29 00:00
مصاحبه و خبر

پیروانی:کری‌خوانی نبود، حقایق را گفتم

افشین پیروانی درباره برگزاری جلسه هماهنگی دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: «قوانین سفت و سخت است و از تیم قهرمان هر کس بخواهد مدال و جام بگیرد باید ماسک داشته باشد. بهترین بازیکن، گلزن و دروازه‌بان جام را هم مشخص می‌کنند. در نهایت قوانین با در نظر گرفتن پروتکل‌ها اجرا می‌شود. امیدوارم شادی‌مان را بین تیم و هواداران تقسیم کنیم.»پیروانی درباره حضور سرمربی اولسان در بازی خاطره‌انگیز جام ملت‌های 1996 که با برتری شش بر دو به سود ایران به اتمام رسید، گفت: «در آسانسور با وی بودم که این نکته را از طریق مترجم این مربی به وی گفتم. در آن بازی سرمربی فعلی اولسان یکی از گل‌های کره را به ثمر رساند اما توانستیم این تیم را ببریم. بچه‌ها به من می‌گویند از الان کری‌خوانی را شروع کرده‌‌ام اما حقایق را گفتم. به گذشته بازگشتیم و ان‌شاءالله همان‌جور که آن روز خیلی خوشحال شدیم روز بازی هم اتفاق خوبی بیفتد و بتوانیم قهرمان شویم.»وی درباره آمادگی بازیکنان پرسپولیس برای بازی فینال گفت: «خدا را شکر همه سرحال و در سلامت کامل هستند. میلیون‌ها ایرانی چشم انتظارند و من همین‌جا بار دیگر از کل اعضای مجموعه تشکر می‌کنم. کارمان خیلی سخت بوده اما باید بدانیم رسیدن به فینال آسیا هم راحت نبوده و ان‌شاءالله قدم آخر را هم محکم برداریم تا قهرمان آسیا شویم.»

 

چهارمین شکست النصر دو روز مانده به فینال

النصر عربستان بعد از شکست مقابل پرسپولیس در بازی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا در سومین شکایتش علیه این باشگاه هم شکست خورد.
امیر ساعد وکیل، مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد درخواست باشگاه النصر برای صدور دستور موقت تأخیر در فینال لیگ قهرمانان آسیا از سوی دادگاه CAS رد شده است. متن استوری وکیل باشگاه پرسپولیس به شرح زیر است:
در پی مخالفت باشگاه با رسیدگی فوری در CAS جمعه گذشته، النصر لایحه چهار وکیل خود برای دستور موقت تأخیر مسابقه فینال تا نتیجه نهایی شکایت النصر علیه پرسپولیس را ثبت کرد.
برای حفظ تمرکز و آرامش بازیکنان و کادرفنی موضوع اعلام عمومی نشد و در سکوت اقدامات حقوقی لازم در مورد این پرونده صورت گرفت. دوشنبه CAS فرصت داد تا چهارشنبه لایحه پرسپولیس درباره درخواست النصر ارائه شود.
چهارشنبه عربستانی‌ها جوسازی‌های مغرضانه کردند که اسناد تخلف پرسپولیس افشا شده است. لایحه پرسپولیس به موقع ثبت شد. از پنجشنبه عصر عربستانی‌ها شایعه‌پراکنی کردند که CAS لایحه وکیل پرسپولیس را نپذیرفته است.
دقایقی پیش دیوان رأی داد: درخواست دستور موقت النصر مردود شد.
حضور قطعی پرسپولیس در فینال. تبریک!
 
 
سمیعی: بهترین پاداش خوشحالی مردم است
جعفر سمیعی زفرقندی یک روز قبل از فینال گفت: «خدا را شکر همه چیز در قطر خوب و مرتب است و بازیکنان سرموقع تمرین‌شان را انجام ‌می‌دهند. کارها روی نظم انجام می‌شود و همه آماده هستیم تا روزی تاریخی برای باشگاه پرسپولیس رقم بخورد.»وی درباره همدلی و روحیه اعضای تیم پرسپولیس گفت: «روحیه بچه‌ها خیلی بالا است و وقتی با آنها صحبت می‌کردم همه می‌خواهند این اتفاق خوب رقم بخورد. بهترین پاداش هم برای بازیکنان تیم خوشحالی مردم عزیزمان است و ان‌شاءالله این اتفاق خوب رقم می‌خورد.»مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره اینکه مانند ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه به اختصار صحبت می‌کند، توضیح داد: «درست هم همین است و باید به اختصار حرف زد (با خنده).»وی درباره دور شدن تیم پرسپولیس از شرایط بازی به دلیل لغو دو دیدار اخیر این تیم در لیگ برتر گفت: «غیرت و همیت بچه‌های ما ان‌شاءالله این خلأ را پر می‌کند و غیرتی که همیشه ایرانی‌ها داشتند سبب شود فردا (شنبه) هم اتفاق خوبی بیفتد.»مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ادامه گفت و گو با برنامه ورزش و مردم اضافه کرد: «از مردم می‌خواهم دعای خیرشان همراه تیم باشد تا با قهرمانی پرسپولیس روز یکشنبه دست پر به ایران بازگردیم.»

Page Generated in 0.0051 sec