printlogo


کد خبر: 220865تاریخ: 1399/9/26 00:00
لژیونرها

زاهدی آقای گل نیم فصل اول لیگ اوکراین شد
سایت باشگاه المپیک دونتسک خبر داد بعد از پایان هفته سیزدهم و پایان نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال اوکراین شهاب زاهدی و ویکتور تسیگانکوف دو بازیکن با زدن 8 گل بهترین گلزنان لیگ شدند.
شهاب زاهدی از فصل گذشته برای این تیم اوکراینی بازی می‌کند. مهاجم سابق پرسپولیس در فصل گذشته به عنوان بهترین بازیکن این باشگاه اوکراینی انتخاب شد. 
او در این فصل هم درخشش خود را ادامه می‌دهد و اکنون آقای گل لیگ اوکراین در نیم فصل اول شده است.
 
آزمون جزو 20 گلزن برتر تاریخ لیگ روسیه
سایت باشگاه زنیت روسیه خبر داد سردار آزمون، مهاجم ایرانی این تیم با گلزنی مقابل دینامو مسکو در هفته هجدهم لیگ برتر روسیه به جمع 20 گلزن برتر تاریخ این رقابت‌ها راه یافت.
 آزمون با گلزنی مقابل دینامو مسکو از میگوئل دنی، کاپیتان پیشین زنیت سبقت گرفت و به جمع 20 گلزن برتر تاریخ لیگ برتر روسیه راه یافت. همچنین مهاجم ایرانی در رده دوم برترین گلزنان خارجی لیگ روسیه قرار گرفت.
 
غیبت ادامه‌دار شجاع حضور چشمی
مدافع ایرانی ام‌صلال در ترکیب تیمش برابر الریان قرار گرفته است. در یکی از دو مسابقه پایانی هفته نهم لیگ ستارگان قطر، تیم الریان که شجاع خلیل‌زاده در آن عضویت دارد، از ساعت ۲۰:۱۵ دیشب (سه‌شنبه) در ورزشگاه عبدالله بن‌خلیفه در شرایطی به مصاف ام‌صلال رفت که روزبه چشمی در لیست این تیم دیده می‌شد.
شجاع خلیل‌زاده که پس از پیوستن به الریان در دیدارهای لیگ ستارگان قطر برای الریان به میدان رفته بود، در هفته گذشته به خاطر آسیب‌دیدگی جزو فهرست تیمش قرار نگرفت و دیشب هم به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا در لیست دیدار با ام‌صلال حضور نداشت.

Page Generated in 0.0049 sec