printlogo


کد خبر: 220864تاریخ: 1399/9/26 00:00
خبر

عراق – هنگ‌کنگ در زمین بی‌طرف
سایت «اسپورت» عراق خبر داد فدراسیون فوتبال هنگ کنگ به دلیل شرایط کرونایی قبول نکرد که در بازی‌های انتخابی جام جهانی 2022 از رقبایش میزبانی کند.
هنگ‌کنگ در اولین بازی خود در ادامه مسابقات انتخابی جام جهانی میزبان عراق است. احتمال دارد این بازی به میزبانی قطر برگزار شود. ایران هم در این گروه بازی دارد و در 4 بازی باقیمانده تیم ملی کشورمان 3 بازی میزبان است و تنها یک بازی خارج از تهران خواهد بود که آن بازی با کامبوج است.
جدول گروه سوم انتخابی جام جهانی 2022 تا اینجای رقابت‌ها به این شکل است: عراق با 11 امتیاز صدرنشین است. بحرین با 9 امتیاز در رده دوم و ایران هم با 6 امتیاز در رده سوم قرار دارد. هنگ‌کنگ و کامبوج به ترتیب با داشتن 5 و یک امتیاز در رده چهارم و پنجم قرار دارند.
 
آذربایجان درخواست بازی دوستانه عراق را نپذیرفت
فدراسیون فوتبال آذربایجان درخواست عراق برای برگزاری دیدار دوستانه را نیذیرفت. سایت «البوابه» عراق خبر داد فدراسیون فوتبال آذربایجان درخواست همتای عراقی خود برای برگزاری بازی تدارکاتی در ورزشگاه بین‌المللی بصره را نپذیرفت.
تیم ملی عراق یکی از رقبای ایران در مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 است. عراق قرار است ماه آینده در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم ملی اردن برود.
 
امید ابراهیمی بازی کرد منتظری نه
در ادامه دیدارهای هفته نهم لیگ ستارگان قطر، تیم الاهلی با بهره‌مندی از امید ابراهیمی در فهرست نفراتش، از ساعت ۲۰:۱۵ دیشب (سه‌شنبه) در استادیوم حمد بن‌خلیفه مقابل الخریطیات قرار گرفت که این تیم هم پژمان منتظری را در اختیار داشت.
امید ابراهیمی که در تمام مسابقات این فصل برای الاهلی به میدان رفته و کاپیتان تیمش بوده، دیشب هم در خط میانی حضور داشت و از ابتدا مقابل الخریطیات بازی کرد. در سمت مقابل پژمان منتظری با وجود اینکه یکی از بازیکنان ثابت تیمش در ابتدای فصل بود، از ترکیب خارج شده و برابر یاران امید ابراهیمی نیمکت‌نشین بود.
 

Page Generated in 0.0049 sec