printlogo


کد خبر: 220845تاریخ: 1399/9/26 00:00
خبر

جوان اول کره روی نیمکت
فدراسیون فوتبال کره جنوبی دیروز وون دو جائه، هافبک 23 ساله تیم ملی این کشور و عضو باشگاه اولسان هیوندای را به عنوان بهترین بازیکن جوان سال 2020 انتخاب کرد. این بازیکن که با شماره 16 برای تیمش بازی می‌کند در شش بازی این فصل لیگ قهرمانان به مدت 319 دقیقه به میدان رفته که سه بار فیکس بوده، یک گل زده و یک پاس گل هم داده است. البته او در بازی با ویسل کوبه در ترکیب اصلی نبود و در وقت‌های اضافه به میدان رفت.
 
صبح سالن وزنه
بازیکنان پرسپولیس صبح دیروز در دومین جلسه از تمرینات خود در دوحه قطر، تمرین کوتاهی را در سالن وزنه هتل انجام دادند. بازیکنان کار با وزنه و تمرینات بدنسازی را زیر نظر مربی بدنساز تیم و اعضای کادر فنی به مدت نیم ساعت انجام دادند و سپس برای استراحت به اتاق‌های خود بازگشتند. تمرین بعدازظهر تیم هم که اولین جلسه تمرین تاکتیکی پرسپولیس به حساب می‌آمد از ساعت 15:30 آغاز شد.
 
تمجید از لک
توئیتر رسمی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2020 با انتشار آمار فوق‌العاده حامد لک به تمجید از دروازه‌بان پرسپولیس پرداخت و نوشت: پرسپولیس با ایمن‌ترین دست‌ها در لیگ قهرمانان آسیا وارد فینال می‌شود. لک در این رقابت‌ها در 7 بازی 5 کلین‌شیت داشته و دو گل دریافت کرده است. او 9/88 درصد کلین‌شیت موفق در این مسابقات داشته است.
 
روحیه به بشار
نشریه المدی عراق با تمجید از بشار رسن نوشت: بشار رسن یکی از سلاح‌هایی است که یحیی گل‌محمدی مربی پرسپولیس از او در بازی‌ها استفاده می‌کند تا نتیجه را تغییر دهد. او با استفاده از تجربه و سرعتش می‌تواند رقبا را دچار مشکل کند و گل‌های تعیین‌کننده‌ای را از داخل و خارج از محوطه به ثمر برساند. در این بازی حساس فینال هم رسن باید جای خالی احسان پهلوان و وحید امیری را که به دلیل محرومیت در ترکیب پرسپولیس حضور ندارند، پر کند.
 
آخرین بازی کیم دو هوون
کیم دو هوون سرمربی تیم اولسان در مصاحبه با سایت هانکوکی کشورش گفت: همه در شرایط کنونی با قدرت در کنار هم هستند تا در پایان نتیجه مطلوب را کسب کنیم. تلاش می‌کنم این جو مثبت را در تیم حفظ کنم تا در نهایت با نتیجه خوب به کره برگردیم. بازی فینال ممکن است آخرین بازی من به همراه اولسان باشد. می‌خواهم در آخرین بازی برنده شوم و با جام قهرمانی به کره برگردم.
 
هشدار به فینالیست‌ها
کمیته پزشکی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تاکنون جلسات متوالی با تیم مدیریتی و پزشکی پرسپولیس داشته‌اند تا پروتکل‌های بهداشتی را به آنها ابلاغ کنند و از آنها بخواهند بدون مجوز افسران پزشکی AFC از هتل خارج نشوند. تمام اعضای دو تیم پرسپولیس و اولسان در هتل تورچ دوحه قرنطینه هستند و حق ندارند محل اسکان خود را ترک کنند. در صورتی که هر یک از اعضای دو تیم راه یافته به فینال بدون مجوز افسران پزشکی و اجرایی این مسابقات هتل خود را حتی برای هواخوری در مقابل در ورودی ترک کنند به ‌طور کامل اخراج می‌شوند و حق بازگشت به داخل را نیز ندارند.
 
صدا و سیما ممنوع!
چتان کولکارانی رئیس بخش رسانه‌ای و اجرایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرد: با توجه به شرایط موجود و قوانین جاری، فعالیت‌های رسانه‌ای در فینال لیگ قهرمانان آسیا محدود است و حتی در بخش‌هایی، انجام یکسری فعالیت‌، ناممکن است. به عنوان مثال صدا و سیمای ایران یا هر رسانه‌ای که حق ‌پخش بازی‌ها را در اختیار ندارد، نمی‌تواند گزارشی از تمرین و بازی تهیه کند زیرا کپی‌رایت بازی فروخته شده است. همچنین عکاسان توانایی فیلمبرداری در طول مسابقات را ندارند. در همین شرایط، فقط عکاس و خبرنگار رسمی باشگاه حق فعالیت دارد و سایر رسانه‌ها امکان فعالیت ندارند.این مسأله دیروز نگرانی‌هایی را برای هواداران پرسپولیس ایجاد کرده بود که نکند بازی فینال زنده از تلویزیون پخش نشود اما این مسأله ربطی به پخش زنده بازی ندارد.

Page Generated in 0.0044 sec