printlogo


کد خبر: 220818تاریخ: 1399/9/26 00:00
آرزویم قهرمانی پرسپولیس در آسیا است
نصرتی: در روز بدمان باید خیبر را شکست می‌دادیم
برای کسب برد باید همیشه فرصت‌طلب بود و اشتهای کسب سه امتیاز را داشت. امیدوارم در ادامه بازی‌ها بازیکنانم با همان اعتماد به نفس همیشگی، مسیری را که طراحی کرده‌ایم، با قدرت پشت سر بگذارند

گفت و گو
جعفر برزگر    
 
تیم پارس جنوبی جم با هدایت محمد نصرتی توانسته نتایج خوبی را کسب و از همین هفته‌های ابتدایی لیگ در قامت یک مدعی معرفی شود. او بر این باور است که چند تیم در لیگ برتر نسبت به بقیه از نظر کیفی در شرایط بهتری هستند و تعدادی هم خیلی خوب هزینه کردند. مدافع سابق پرسپولیس با خوب دانستن شرایط فعلی این تیم بسیار به پیروزی آنها در بازی فینال و کسب عنوان قهرمانی امیدوار است.
 
بعد از سه پیروزی متوالی در بازی چهارم مقابل خیبر به تساوی رضایت دادید.
 ما در این بازی هم خوب کار کردیم و فرصت‌های زیادی را از دست دادیم و گل‌های راحتی دریافت کردیم که روی اشتباهات فردی خودمان بود. در بازی هفته قبل مقابل گل‌ریحان انرژی زیادی از بچه‌های ما گرفته شد. با اینکه روز خوب‌مان نبود، نباختیم و مستحق پیروزی بودیم. ما در جریان بازی مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتیم و به خوبی توانستیم نبض بازی را در اختیار بگیریم. گل اول بازی را هم توانستیم بزنیم اما خیلی زود غافلگیر شدیم و گل تساوی را دریافت کردیم. متأسفانه روی یک اشتباه فاحش فردی گل دوم را خوردیم اما انگیزه و فشار بازیکنانم باعث شد جریان بازی به سود ما تغییر کند. خیبر تیم خوبی بود و تا لحظه آخر دست از مبارزه برنداشت اما خوشبختانه با زدن گل تساوی توانستیم این هفته را نیز با صدرنشینی به اتمام برسانیم.
با اینکه دیر تمرینات‌تان را آغاز کردید اما خوب نتیجه گرفتید.
 دقیقاً همینطور است. این تیم نسبت به فصل قبل صددرصد تغییر داشته و با توجه به سقوط‌شان به لیگ یک خیلی هم دلسرد بودند. ما دیر شروع کردیم اما با تلاش و همت بچه‌ها نتایج خوبی را به دست آوردیم. ما تا امروز هیچ دریافتی نداشتیم که البته باشگاه قول داده تا قبل از بازی این هفته بخشی از مطالبات تیم را بدهد.
به لیگ برتر صعود می‌کنید؟
 برای صعود باید همه دست به دست هم دهیم و کارها طبق روال انجام دهد. توقع از تیم ما بالاست. ما بازیکنان خوب و باانگیزه‌ای را در اختیار داریم و با پتانسیلی که داریم، مطمئن هستم می‌توانیم به اهداف‌مان برسیم. برای کسب برد باید همیشه فرصت‌طلب بود و اشتهای کسب سه امتیاز را داشت. امیدوارم در ادامه بازی‌ها بازیکنانم با همان اعتماد به نفس همیشگی، مسیری را که طراحی کرده‌ایم، با قدرت پشت سر بگذارند.
سطح لیگ یک را چطور ارزیابی می‌کنید؟
 به نظرم بعضی تیم‌ها نسبت به بقیه از نظر کیفی بهتر هستند. شاید از چند هفته دیگر این تیم‌ها فاصله‌شان را با بقیه مشخص کنند. حدود 8-7 تیم هم خیلی خوب هزینه کردند که البته ما جزو آنها نیستیم.
در لیگ یک هم مثل لیگ برتر اعتراض به داوری‌ها به حدی زیاد است که جذابیت بازی‌ها را کم می‌کند.
 من هم قبول دارم. باید این فرهنگ جا بیفتد که داور هم ممکن است اشتباه کند و اگر داوران هم متوجه این مهم شوند، اعتماد به نفس‌شان بالا می‌رود و ضریب اشتباهات‌شان کم می‌شود. اما عملکرد بعضی داوران هم نسبت به قبل ضعیف‌تر شده است. همه ما باید یقین پیدا کنیم که هر اشتباه صورت گرفته از داوران سهوی است و شائبه ایجاد نکنیم. به نظرم فقط با این شرایط می‌توانیم به داوری کمک و میزان اشتباهات آنها را کم کنیم.
با شما نمی‌توان درباره پرسپولیس صحبت نکرد؟
 ببینید آرزوی قلبی من این است که پرسپولیس قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شود. هر تیمی از کشورم هم بود همین آرزو را داشتم. به اعتقاد من پرسپولیس تا امروز خیلی خوب کار کرده و اعتماد به نفس قهرمان شدن را هم دارد. در واقع به خودباوری رسیدند و این موضوع خیلی مهمی است. هر حریفی هم که از شرق آسیا بیاید حتماً حریف قدرتمندی خواهد بود. پرسپولیس سازماندهی خوبی در کار دفاعی و هجومی دارد. اگر زمان برانکو به دلیل بسته بودن پنجره نتوانستند خودشان را برای فینال تقویت کنند الان هم یحیی گل‌محمدی چند بازیکن اصلی‌اش را در اختیار ندارد. به نظر من اگر باهوش عمل کنند، کسب عنوان قهرمانی دور از دسترس نیست.
 

Page Generated in 0.0048 sec