printlogo


کد خبر: 220817تاریخ: 1399/9/26 00:00
خبر

 تراکتور- منصوریان همچنان بی‌نتیجه
مدیران باشگاه تراکتور پس از قطع همکاری با علیرضا منصوریان و سپردن هدایت این تیم به مسعود شجاعی، حالا به دنبال جلسه با سرمربی پیشین این باشگاه و توافق با او برای فسخ قرارداد هستند. 
در همین زمینه دوشنبه گذشته علیرضا منصوریان و کادر فنی او که به شدت از نحوه قطع همکاری باشگاه با آنها دلخور هستند، برای مذاکره با مدیران باشگاه تراکتور به این باشگاه مراجعه کردند و جلسه‌ای نسبتاً طولانی هم بین طرفین برگزار شد اما در پایان این جلسه دو طرف به توافقی برای فسخ قرارداد دست نیافتند.
 مدیران باشگاه تراکتور در تلاش هستند با جلب رضایت منصوریان، مبلغی از قرارداد 2 میلیاردی او را پرداخت و به صورت توافقی قرارداد این مربی را فسخ کنند که هنوز در این زمینه توافقی حاصل نشده است. منصوریان قراردادی سه ساله با باشگاه تراکتور داشت که قرارداد سال اول قطعی و سال‌های دوم و سوم توافقی بود اما مدت همکاری او با سرخپوشان تبریزی به بیش از پنج هفته نرسید.
 
دوری ۴-۳ هفته‌‌ای نظری از نساجی
محمدمهدی نظری مهاجم نساجی به دلیل مصدومیت ۴-۳ هفته از ترکیب تیمش دور خواهد بود. این بازیکن در بازی با سپاهان از ناحیه قوزک پا دچار مصدومیت شده است. نظری می‌گوید: «فعلاً‌ مشغول فیزیوتراپی هستم ولی فکر می‌کنم حداقل 3 هفته نیاز به درمان دارم.‌ در بازی با سپاهان برای گرفتن توپ از بازیکن حریف پایم‌ پیچ خورد و دچار مصدومیت شدم.»
 
بیت‌سعید به بازی با آلومینیوم رسید
حسن بیت‌سعید مهاجم صنعت‌نفت آبادان پس از آسیب‌دیدگی جزئی که در بازی با استقلال برایش ایجاد شد نتوانست مقابل گل‌گهر بازی کند اما این مصدومیت برطرف شده و به بازی با آلومینیوم می‌رسد. بیت‌‌سعید در تمرینات روزهای اخیر حضور فعالی داشته و اگر کادرفنی صلاح بداند از او در این مسابقه استفاده می‌کند.
 حکیم نصاری دیگر بازیکن آبادانی‌هاست که همچنان کارهای فیزیوتراپی و استقامتی را انجام می‌دهد و تا 4-3 بازی دیگر به ‌صنعتنفت اضافه شود. 
 

Page Generated in 0.0056 sec