printlogo


کد خبر: 220749تاریخ: 1399/9/25 00:00
نامداری: مظاهری باعث برد استقلال شد

 
مهدیه دریابیگی  
 
عادت کرده بودیم اشکان نامداری و مربیان دیگر شهر خودرو را روی نیمکت استقلال ببینیم اما این بار نیمکت کاملاً استقلالی شهرخودرو روبه‌روی تیم سابق خود ایستاد اما نتوانست دوام بیاورد و از میهمان خود شکست خورد تا استقلال در مشهد مجوز حضور در صدر جدول را از آن خود کند. اشکان نامداری مربی سابق استقلال هم در مشهد این روزها در کنار شاگرد سابقش (مهدی رحمتی ) گلرهای تیم شهرخودرو را تمرین می‌دهد. با نامداری که سابقه حضور روی نیمکت هر دو تیم را دارد در خصوص بازی استقلال و شهرخودرو صحبت کردیم.
 
عادت کرده بودیم شما را روی نیمکت استقلال ببینیم اما این بار رودرروی استقلال قرار گرفتید!
اتفاقاً ابتدای فصل از من خواسته شد به استقلال بیایم اما چون قولش را به تیم شهرخودرو داده بودم به مشهد آمدم و در این تیم مشغول به کار شدم.
بازی استقلال و شهرخودرو چطور بود؟
بازی خوبی بود و هر دو تیم شناخت خوبی از هم داشتند. البته سرمای هوا هم تا حدودی روی کیفیت بازی اثر گذاشت. متأسفانه تیم شهر خودرو از دقیقه 20 به بعد 10 نفره شد و 70 دقیقه مجبور بود با یک یار کمتر به کار خود ادامه دهد. ما چند موقعیت گل هم داشتیم که استقلال شانس آورد آنها گل نشد.
استقلال صدرنشین شد اما پیش از این بازی هجمه زیادی علیه آقای فکری بود. به نظرشما این مقدار هجمه منصفانه بود؟
اجازه دهید در این خصوص صحبتی نکنم. با اینکه نسبت به تیم استقلال ارادت دارم اما در حال حاضر در تیم شهرخودرو هستم و نمی‌دانم در تیم استقلال چه می‌گذرد که بخواهم حرفی بزنم.
مربیان شهرخودرو مدعی بودند استقلال شانس آورد که برنده شد، شما هم چنین نظری دارید؟
نه تنها مربیان شهر خودرو بلکه خود فکری هم اعتراف کرد که استقلال شانس آورد برنده شد. شاید اگر کسی از نیمه‌های بازی نگاه می‌کرد باورش نمی‌شد شهرخودرو 10 نفره مقابل استقلال بازی می‌کند. ضمن اینکه درخشش رشید مظاهری در این بازی هم باعث برد استقلال شد. خودتان هم دیدید که دو تا از توپ‌های ما به تیر خورد.
به نظر می‌رسد که تیم شهر خودرو بی‌تجربه است و خیلی وقت‌ها همین نکته باعث شکست این تیم می‌شود.
اتفاقاً تیم ما تلفیقی از بازیکنان با تجربه و جوان است و تاکنون هم بد نتیجه نگرفتیم. فقط چند امتیاز تا صدر فاصله داریم. ضمن اینکه بازی‌های بزرگ خودمان را هم مقابل استقلال و پرسپولیس انجام داده‌ایم و از این حیث از سایر رقبا جلوتر هستیم. امیدوارم در فصل جاری بازی‌های خوبی را از تیم‌ها شاهد باشیم.

Page Generated in 0.0047 sec