printlogo


کد خبر: 220633تاریخ: 1399/9/23 00:00
برهانی: مثل قلعه نویی ۳ سال فرصت می‌خواهیم

آرش برهانی از انتقادهایی که به اعضای کادرفنی استقلال می‌شود به شدت ناراحت است و نقد‌ها را مغرضانه می‌داند: «این انتقاد‌ها شیطنت است. 
از آن موقعی که در استقلال بودم و به یاد دارم این حرف‌ها را می‌زدند. هر کادر فنی که آمده و چه نتیجه گرفته و چه نگرفته است در موردش جبهه‌گیری می‌کردند. سال گذشته هفته چهارم لیگ بود که با وجود اینکه استقلال نتیجه نمی‌گرفت در یک برنامه تلویزیونی از استراماچونی حمایت کردم.
 از صداوسیما تا منزلم 15 دقیقه بیشتر زمان نکشید، اما وقتی تلفن همراهم را باز کردم متوجه شدم خیلی از هواداران از من انتقاد کرده‌اند. آنها انتقاد می‌کردند که چرا از استراماچونی حمایت کرده‌ام! فرهاد مجیدی هم سرمربی بود، همین کار را کردم.»
 آرش فقدان ثبات را مهم‌ترین مسأله سال‌های اخیر استقلال می‌داند: «مهم‌ترین عامل موفقیت یک تیم ثبات است که استقلال سال‌هاست ندارد. 
یکسری شیطنت و جوسازی کرده و فضا را مسموم می‌کنند و عده‌ای هم سوار این موج می‌شوند تا بگویند: «ای وای چرا استقلال مربی ندارد؟ چرا اینطوری شده است؟ و ...». هوادارانی که باتجربه هستند، با این جریان‌ها موج‌سواری نمی‌کنند. حق مردم است که نگران استقلال باشند اما از خیلی از ماجراها خبر ندارند. 
هر کادر فنی که می‌آمد و این نتایج را می‌گرفت باز هم چنین حرف‌هایی می‌زدند. بهترین مربی خارجی هم بیاید این حرف‌ها همیشه هست.» برهانی کادرفنی فعلی را عمیقاً با تجربه می‌داند: «کادر استقلال آنقدر باتجربه است که با این ماجراها آشنا باشد و وارد حاشیه نشود. 
یک برگشتی به عقب داشته باشیم. آیا فراموش کردیم چه صحبت‌هایی درباره دستیاران شفر و استراماچونی می‌شد؟ قبل از آن درباره امیر قلعه‌نویی، صمد مرفاوی و پرویز مظلومی این صحبت‌ها مطرح بود، مگر می‌شود هر کسی سرمربی استقلال می‌شود، از این حرف‌ها بزنند؟ اینها شیطنت نیست؟! باید مثل زمان قلعه‌نویی به ما فرصت دهند.»
 

Page Generated in 0.0046 sec