printlogo


کد خبر: 220376تاریخ: 1399/9/20 00:00
هفته چهارم لیگ یک
دربی استقلالی‌های خوزستان

هفته چهارم لیگ یک امروز با بازی‌های جذاب در شهرهای مختلف دنبال می‌شود. در این هفته شاهد دربی استقلالی‌های خوزستان خواهیم بود. استقلال ملاثانی که به‌عنوان تیم تازه‌وارد لیگ یکی، شروع خوبی داشت و از ۳ بازی گذشته خود ۵ امتیاز کسب کرد، میزبان استقلال خوزستان است؛ میزبان تیمی که ۷ امتیازی است و در رده سوم جدول قرار دارد. استقلال خوزستان این فصل یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر به حساب می‌آید که باید دید در مقابل هم‌نام خود می‌تواند به پیروزی برسد و ۱۰ امتیازی شود یا نه.
 در دیگر بازی مهم این هفته، خوشه‌طلایی ساوه و هوادار مقابل هم قرار می‌گیرند. تقابل سهراب بختیاری‌زاده و رضا عنایتی به‌عنوان سرمربیان خوشه‌طلایی و هوادار می‌تواند جذاب باشد. 
هوادار از ابتدای رقابت‌ها خود را به‌عنوان یک مدعی اصلی نشان داد و الان با ۷ امتیاز در رده دوم قرار دارد، اما خوشه‌طلایی بدشانسی آورد و با یک امتیاز در رده هفدهم جای گرفته است. مس کرمان که در رده چهارم جدول ایستاده، امروز میزبان فجرسپاسی شیراز است. 
فجری‌ها اگرچه با دستیاران داود مهابادی کار خود را دنبال می‌کنند اما تا الان بد نتیجه نگرفته‌اند. ملوان که هفته گذشته برد مهم و ارزشمندی برابر رایکا به دست آورد، این هفته از آرمان‌گهر سیرجان پذیرایی خواهد کرد.
 رایکا هم که با نادر دست‌نشان به‌دنبال روزهای بهتر است، امروز باید مقابل قشقایی شیراز به میدان برود. بادران با سرمربیگری محسن عاشوری این هفته میزبان شهرداری آستاراست که روزبه‌روز بهتر می‌شود. 
چوکای تالش دیگر تیم تازه‌وارد لیگ یک محسوب می‌شود که بر خلاف دو تیم دیگر تا الان چندان موفق نبوده و با یک امتیاز در قعر جدول قرار دارد. چوکا که هفته گذشته اعلام کرد هادی شکوری را کنار گذاشته، این هفته با شرایطی مبهم و بدون اینکه سرمربی جدید خود را انتخاب کند، باید میزبان گل‌ریحان البرز باشد؛ میزبان تیمی که قصد دارد شکست هفته قبل خود مقابل پارس‌جنوبی جم را جبران کند.
 شاهین بوشهر با وجود اینکه شرایط خوبی ندارد و کارش را دیر شروع کرد اما هفته گذشته توانست اولین پیروزی خود را به دست بیاورد. این تیم حالا راهی ارومیه شده تا مقابل نود یک برد دیگر کسب کند.
 مهم‌ترین بازی این هفته هم به جدال سرخابی‌ها برمی‌گردد؛ جایی که پارس‌جنوبی جم و خیبر خرم‌آباد باید مقابل هم قرار بگیرند. پارس‌جنوبی که هر ۳ بازی گذشته خود را با برد پشت سر گذاشته و با اقتدار در صدر جدول ایستاده، این هفته میزبان خیبر خرم‌آباد است. رویارویی محمد نصرتی، مدافع سابق پرسپولیس و امید روانخواه، بازیکن پیشین استقلال که حالا سرمربیان پارس و خیبر هستند، می‌تواند جذابیت‌های خاصی داشته باشد.
 
 

Page Generated in 0.0049 sec