printlogo


کد خبر: 220375تاریخ: 1399/9/20 00:00
جواب AFC به CAS پنج روز قبل از فینال!
پرسپولیس قید آل کثیر را می‌زند؟

 
بعد از اینکه باشگاه پرسپولیس لایحه‌ای برای دادگاه عالی ورزش فرستاد و از آنها درخواست کرد تا محرومیت عیسی آل‌کثیر را موقتاً تعلیق کنند حالا این دادگاه ضمن اینکه به باشگاه اعلام کرده لایحه به دست‌شان رسیده از‌ ای اف سی خواسته تا 24 آذر دفاعیه خود را در خصوص رأیی که داده‌اند مطرح کند.
با توجه به تاریخی که اعلام شده به نظر می‌رسد حتی اگر پروسه این کار خیلی زود پیش برود و با وجود شانس اندک پرسپولیس، دادگاه عالی ورزش موقتا رأی عیسی را تعلیق کند زمان زیادی برای او تا فینال نخواهد ماند و در خوشبینانه‌ترین حالت سه چهار روز قبل از بازی فینال حکم بخشش عیسی صادر خواهد شد.
این مسأله از دو جهت حضور آل‌کثیر در فینال آسیا را بسیار دشوار و تا حدودی غیرممکن خواهد کرد چرا که اولاً این بازیکن بیش از 70 روز با تیم تمرین نکرده و در شرایط مسابقه نیست و طبیعتاً با دو سه روز تمرین نمی‌تواند برای چنین مسابقه مهمی آماده شود ضمن اینکه در صورت لغو محرومیت این بازیکن باید خیلی سریع خودش را به قطر برساند، تست کرونا بدهد و مدتی هم در قرنطینه باشد تا جواب تستش بیاید و بتواند در جمع همبازیانش باشد و تمرین کند.
در حالی که مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مدام از امیدواری باشگاه برای موفقیت در این پرونده حرف می‌زند با این شرایط عملاً احتمال حضور آل‌کثیر در بازی فینال به صفر نزدیک است و کادر فنی پرسپولیس هم قید استفاده از این بازیکن را به طور کامل زده اما اگر این اتفاق بیفتد و عیسی موقتاً بخشیده شود می‌تواند کنار تیم باشد و به لحاظ روانی تأثیر مثبتی روی هم‌تیمی‌هایش بگذارد. در عین حال آل‌کثیر در صورت لغو محرومیت می‌تواند در بازی‌های لیگ برتر دست یحیی را بگیرد و در حالی که خط حمله تیم با مشکل گلزن مواجه است در ادامه لیگ به تیمش کمک کند.
 

Page Generated in 0.0056 sec