printlogo


کد خبر: 219976تاریخ: 1399/9/15 00:00
رونمایی از 8 تیم صعودکننده شرق
قهرمان آسیا با کاناوارو حذف شد

با انجام بازی دیروز ویسل کوبه ژاپن و سامسونگ بلووینگز کره جنوبی تکلیف 8 تیم صعود‌کننده از منطقه شرق آسیا به مرحله حذفی لیگ قهرمانان 2020 مشخص شد و حالا کادر فنی پرسپولیس با نگاه دقیق‌تر و ریزبینانه‌تری بازی‌های مرحله حذفی را زیر نظر خواهند گرفت.
روز پنجشنبه اولسان هیوندای نماینده قدرتمند کره که از قبل صعودش را از گروه F قطعی کرده بود در یک بازی تشریفاتی برای خودش و یک تقابل فوق‌العاده حساس برای حریفش 4 بر یک شانگهای شینهوا را برد تا با برد یک بر صفر اف ث توکیو مقابل پرث گلوری استرالیا، نماینده ژاپن با 10 امتیاز به عنوان تیم دوم از گروهش صعود کند.
در گروه H که تکلیف دو تیم صعود‌کننده‌اش از قبل مشخص شده بود. یوکوهاما مارینوس مقابل اف ث سیدنی یک بر یک مساوی کرد و با 13 امتیاز صدرنشین شد اما در بازی دیگر چونبوک موتورز قهرمان کره جنوبی که از قبل حذف شده بود دو گل به شانگهای SIPG زد تا با 7 امتیاز حذف شود. از این گروه شانگهای با 9 امتیاز به عنوان تیم دوم صعود کرد.
در گروه E هم که بیجینگ گوان چین صعودش را از قبل قطعی کرده بود مقابل چیانگرای تایلند تن به تساوی یک بر یک داد و 16 امتیازی شد. اما در عجیب‌ترین اتفاق روز پایانی مسابقات ملبورن ویکتوری موفق شد تا  اف ث سئول کره را دو بر یک شکست داده و به عنوان تیم دوم با 7 امتیاز صعود کند و نماینده کره با 6 امتیاز حذف شد. در گروه G دیروز ویسل کوبه ژاپن که از قبل صعودش را قطعی کرده بود مقابل سامسونگ بلووینگز کره شکست خورد تا راه صعود گوانگژو اورگرانده را ببندد.  با انجام بازی‌های دو روز گذشته منطقه شرق در دوحه تکلیف 8 تیم صعود‌کننده به مرحله بعد مشخص شد که دو  تیم از چین (بیجینگ گوان و شانگهای SIPG)، سه تیم از ژاپن (یوکوهاما مارینوس، ویسل کوبه و اف ث توکیو)، دو تیم از کره جنوبی (اولسان هیوندای و سوون سامسونگ) و یک تیم از استرالیا (ملبورن ویکتوری) در این مرحله حضور خواهند داشت.
 

Page Generated in 0.0050 sec