printlogo


کد خبر: 219965تاریخ: 1399/9/15 00:00
خبر کوتاه

بازی با نساجی لغو شد
بعد از اینکه باشگاه نساجی قبول نکرد در تهران مقابل پرسپولیس قرار بگیرد و در عوض بازی برگشت دو تیم در قائمشهر برگزار شود سازمان لیگ هم دیدار این دو تیم در هفته پنجم لیگ برتر را لغو کرد. سازمان لیگ اعلام کرده با توجه به شرایط پرسپولیس در آستانه فینال و رعایت پروتکل‌های بهداشتی مسابقه‌ای که قرار بود یکشنبه در قائمشهر برگزار شود را لغو کرده است.
 
پرسپولیس منتظر لایحه وکیل شجاع
امیر ساعد وکیل مشاور و وکیل حقوقی باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه آیا باشگاه پرسپولیس علیه شجاع خلیل‌زاده اقامه دعوی کرده است، گفت: «لایحه بررسی این موضوع به کمیته تعیین وضعیت ارسال شده و وکیل این بازیکن یک هفته زمان خواست تا پاسخ لایحه را بدهد. بعد از نظر کمیته وضعیت در این باره تصمیم‌گیری خواهیم کرد.»قرار بود وکیل شجاع تا آخر هفته قبل جواب بدهد اما به نظر می‌رسد تا یک هفته بعد از آن هم لایحه‌اش را برای کمیته تعیین وضعیت ارسال نکرده است.
 
قرض 28 میلیاردی
ایسنا خبر داده باشگاه پرسپولیس برای پرداخت مطالبات سرمربی سابق خود و همینطور آپشن‌های قرارداد بازیکنان در فصل قبل، حدود ٢٨ میلیارد تومان مقروض شده است. در دوره مدیریت مهدی رسول‌پناه، ١٣ میلیارد تومان از شرکتی قرض گرفته شد تا با درآمدی که باشگاه از طریق کارگزار داشت، تمام مطالبات ٨٠٠ هزار یورویی برانکو پرداخت شود. حالا با حضور جعفر سمیعی هم همین رویه ادامه پیدا کرده است. از قرار معلوم کارگزار اعلام کرده به تعهدات خود عمل کرده و فعلاً از پرداخت پول خبری نیست و به همین خاطر مدیرعامل باشگاه برای پرداخت مطالبات فصل گذشته بازیکنان، ١۵ میلیارد تومان از شرکتی به عنوان قرض تأمین می‌کند تا پس از دریافت جایزه لیگ قهرمانان آسیا، بدهی‌های باشگاه را پرداخت کند.
 

Page Generated in 0.0054 sec