printlogo


کد خبر: 219959تاریخ: 1399/9/15 00:00
در انتظار ظهور بازیکنی با شباهت‌های کریمی
رونمایی از مهدی‌پور در بازی با نفت

یکی از راهکارهای استقلال برای برون‌رفت از فقدان بازیساز در لیگ بیستم این است که از عناصر جدیدی که به خدمت گرفته شده، بیشتر استفاده شود تا شاید آرام آرام از میان بازیکنان جدید بازیکنی با ظرفیت‌های علی کریمی پیدا شود.  
یکی از بازیکنانی که گفته می‌شود قابلیت پرکردن جای خالی کریمی را دارد، مهدی‌پور است. بازیکنی که شباهت‌هایی به سبک بازی کریمی دارد و در ذوب‌آهن علاوه براینکه توانایی بازی در پست هافبک دفاعی را داشت، در بازیسازی نیز بازیکن موفقی نشان می‌داد. 
مهدی‌پور به احتمال زیاد بعد از مصدومیتی که برای ریگی به وجود آمده، در ترکیب اصلی استقلال قرار خواهد گرفت و دوشنبه هفته جاری اولین بازی خود را برای استقلال انجام خواهد داد. 
شاید اگر مهدی‌پور در بازیسازی و ایجاد موقعیت‌های گلزنی موفق باشد دیگر از ترکیب اصلی استقلال بیرون نرود وبه بازیکنی ثابت در ترکیب اصلی استقلال بدل شود. 
با توجه به اینکه فکری علاقه دارد همچنان به رضاوند بازی دهد و قرار است، داریوش شجاعیان نیز در صورت آمادگی به مرور زمان در ترکیب اصلی بازی کند و میلیچ نیز احتمالاً یکی از عناصرهمیشگی خط میانی خواهد بود، بعید نیست که حتی ریگی نیز به سمت نیمکت‌نشینی در استقلال سوق داده شود.
 البته ریگی بازیکنی است که در بخش دفاعی عملکرد خوبی داشته اما پرواضح است که او در عملیات هجومی بازیکن چندان قابل اتکایی نیست و اگر مهدی‎‌پور بتواند هم کار دفاعی را انجام دهد و هم در بخش هجومی موفق باشد و برای استقلال ایجاد موقعیت گل کند، احتمالاً ریگی نیز زمان بیشتری را روی نیمکت استقلال خواهد نشست و چه بسا با درخشش مهدی‌پور به نیمکت تبعید شود.
 البته همه اینها به شروطی رخ خواهد داد که مهدی‌پور بتواند حس رضایتمندی را در مربیان استقلال به وجود بیاورد و خود را به عنوان یک هافبک خلاق نشان دهد.
 

Page Generated in 0.0049 sec