printlogo


کد خبر: 219951تاریخ: 1399/9/15 00:00
بازگشت تماشاگران به لیگ برتر
ماسکت را برندار

طرفداران در لیگ برتر به ورزشگاه‌ها برگشته‌اند. قرار است تا پایان فصل، تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه‌ها به یک‌سوم ظرفیت استادیوم برسد. البته تماشاگران باید در تمام طول بازی ماسک بزنند.
در هنگام ورود تماشاگران، باید دمای بدنشان چک شود. آنها همچنین نمی‌توانند به شکلی مداوم شعار بدهند و باید رفتارشان متعادل باشد و نمی‌توانند هم را در آغوش بگیرند یا با هم دست بدهند.
در جلسه سهامداران لیگ برتر بود که این مقررات تصویب شد. آنها می‌خواهند به دولت بریتانیا نشان دهند که می‌توان طرفداران را به شکلی ایمن به ورزشگاه‌ها برگرداند. 
امید به این است که تا پایان فصل، تا 20 هزار تماشاگر در هر بازی حضور داشته باشند، به‌ویژه حالا که قرار است واکسن کرونا به افراد زده شود. طرفدارانی که ماسک دارند، می‌توانند در فاصله یک‌متری هم بنشینند، در حالی که طبق قوانین، اگر دو نفر ماسک نداشته باشند باید دو متر از هم فاصله داشته باشند. 
تماشاگران همچنین نمی‌توانند در ورزشگاه چیزی بخورند. از آنها هم خواسته می‌شود که در زمان شلوغی، یعنی بین دو نیمه و در آخر بازی، به دستشویی‌ها نروند. آنها همچنین در صورت امکان، باید در تمام طول بازی روی صندلی خود بنشینند.
اولین باشگاه لیگ برتری که اجازه آمدن هوادارانش به ورزشگاه را پیدا کرد، آرسنال بود و این اتفاق در بازی با راپید وین در لیگ اروپا روی داد.  آرسنال دوهزار بلیت برای این بازی فروخت و افرادی موفق به خرید بلیت شدند که زودتر از بقیه اقدام کرده بودند.
این تیم شمال لندنی به این ترتیب بعد از گذشت 8 ماه، اولین تیمی در بین باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس شد که توانست بعد از همه‌گیری ویروس کرونا، تماشاگرانش را به ورزشگاه ببرد. وقتی هواداران در جایگاه نشستند، مأموران کنار زمین رفتند و برایشان دست زدند.
 

Page Generated in 0.0051 sec