printlogo


کد خبر: 219941تاریخ: 1399/9/15 00:00
خبر

پیگیری لیگ بسکتبال از شنبه
مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور از شنبه آینده پیگیری می‌شود. قرار است طی هفته پیش رو ۹ دیدار معوقه از این رقابت‌ها برگزار شود.
فصل جدید مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در حالی از ۱۵ آبان ماه آغاز شد که به خاطر کرونا و آلوده شدن بازیکنان برخی تیم‌ها به این ویروس، تعدادی از دیدارها لغو شد. در ادامه هم اردوی تیم ملی بسکتبال برای آماده‌سازی حضور در پنجره دوم انتخابی کاپ آسیا منجر به توقف مسابقات شد. با پایان کار تیم ملی در این پنجره از رقابت‌ها و بهبودی وضعیت بازیکنان مبتلا به کرونا قرار است لیگ برتر بسکتبال از ۲۲ آذرماه پیگیری شود اما پیش از آن برگزاری دیدارهای معوقه در دستور کار کمیته مسابقات فدراسیون قرار دارد. این دیدارها از امروز  آغاز شده و به مدت یک هفته پیگیری خواهد شد که برنامه دیدارهای معوقه لیگ برتر بسکتبال به این شرح است:
شنبه ۱۵ آذرماه
 شورا و شهرداری قزوین - رعد پدافند هوایی مشهد
 آویژه صنعت پارسا مشهد - اکسون تهران
یکشنبه ۱۶ آذرماه
اکسون تهران - رعد پدافند هوایی مشهد
 پالایش نفت آبادان - خانه بسکتبال خوزستان
دوشنبه ۱۷ آذرماه
 خانه بسکتبال خوزستان - شهرداری گرگان
سه شنبه ۱۸ آذرماه
 نیروی زمینی - مهرام تهران
 شهرداری بندر عباس - جوانان ۲۰۲۰ (کوچین)
چهارشنبه ۱۹ آذرماه
 مهرام تهران – آینده‌سازان تهران
 جوانان ۲۰۲۰(کوچین) - صنعت مس کرمان
 
 
شروع اردوی بوکسورها از امروز
دور جدید تمرینات تیم ملی بوکس از امروز با حضور 13 ملی‌پوش در تهران آغاز می‌شود. پنجمین مرحله از اردوهای دو هفته‌ای تیم ملی بوکس از امروز (شنبه 15 آذر ماه) با حضور 13 ملی‌پوش در سالن شماره 9 مجموعه ورزشی انقلاب تهران آغاز خواهد شد و تا روز 28 آذر ادامه دارد.
امید احمدی‌صفا، مهدی خسروی، دانیال شه‌بخش، باقر فرجی، مسلم مقصودی، شاهین موسوی، میثم قشلاقی، احسان روزبهانی، پوریا امیری، علی جمالی، صادق روحی، اشکان رضایی و مجید جمشیدوند، 13 بوکسور حاضر در این مرحله تمرینات تیم ملی هستند.
همچنین، انتخابی تیم ملی برای نفرات دومی که به اردو ورود می‌کنند در دی ماه برگزار می‌شود. چهار نفر از این نفرات در مسابقات شرکت می‌کنند.
 
 
اولین میزبانی تاریخ عربستان در رشته وزنه‌برداری
جهانی جوانان حضوری در جده برگزار می‌شود
طبق اعلام کمیته برگزاری مسابقات فدراسیون جهانی وزنه‌برداری، رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جوانان جهان قرار است در اسفند ماه به میزبانی شهر جده کشور عربستان برگزار شود.
مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جوانان جهان و گزینشی بازی‌های المپیک توکیو به صورت حضوری طی روزهای 10 تا 17 مارس (20 تا 27 اسفند ماه 1399) به میزبانی جده عربستان برگزار می‌شود.
این مسابقات جایگزین رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی 2020 جوانان جهان است که قرار بود 24 اسفند تا 5 فروردین ماه سال 1398 در بخارست رومانی برگزار شود اما به دلیل شیوع بیماری کرونا لغو شد. برهمین اساس، فدراسیون جهانی وزنه‌برداری برنامه زمانبندی مسابقات را به شرح زیر اعلام کرد:
آخرین مهلت برای ثبت نام اولیه اسامی وزنه‌برداران تیم‌ها 10 دسامبر (20 آذر ماه)، 5 مارس (15 اسفند) ورود عوامل، داوران، کمیته اجرایی، مسئولان برگزاری مسابقات و اعضای تیم‌ها به محل این رقابت‌ها، 6 مارس (16 اسفند) جلسات کمیته‌های مختلف IWF، 7 و 8 مارس (17 و 18 اسفند) جلسه هیأت اجرایی IWF، 9 مارس (19 اسفند ) مراسم کنگره، 10 تا 17 مارس (20 تا 27 اسفند) رقابت شرکت‌کنندگان، 18 مارس(28 اسفند) خروج شرکت‌کنندگان.
همچنین از سال 2018 (1397) ثبت‌نام تمام ورزشکاران قبل از مهلت ارسال اسامی به مسابقات جهانی اجباری است. برای همین منظور، کشورهایی که خواستار حضور در این پیکارها هستند باید لیست تیم خود را تا 5 فوریه 2021 (17 بهمن ماه 1399) به فدراسیون جهانی ارسال کنند.
ضمن اینکه ورزشکاران باید شرایط و قوانین ضد دوپینگ IWF را برای شرکت در مسابقات جهانی رعایت کنند. بر همین اساس طبق سیاست ضد دوپینگ فدراسیون بین‌المللی وزنه‌برداری، اگر ورزشکاری هنوز نام خود را در حوضچه آنتی دوپینگ وادا ثبت و درج نکرده است، حداقل سه ماه قبل از حضور در مسابقات قهرمانی جوانان جهان در عربستان، باید در تاریخ 10 دسامبر (20 آذر ماه) اطلاعات دقیق و کامل خود را در سایت بارگذاری کند.

Page Generated in 0.0050 sec