printlogo


کد خبر: 219924تاریخ: 1399/9/15 00:00
شریفات: حالا همه روی تیم ما حساب می‌کنند

مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم اراک تساوی مقابل فولاد خوزستان در اهواز را نتیجه بسیار خوبی می‌داند. اسماعیل شریفات می‌گوید: «دو تیم به دنبال پیروزی بودند. فولاد مدعی اصلی قهرمانی است اما اکنون همه روی تیم ما حساب می‌کنند. هفته اول اتفاقات مبتدیانه‌ای افتاد و کارت بازی چند بازیکن صادر نشد. پس از آن الان سه هفته است که بازی می‌کنیم. ما با گل آفساید به سپاهان باختیم و مقابل مس به تساوی رسیدیم. فولاد در اهواز می‌تواند هر تیمی را ببرد و یکی از قوی‌ترین تیم‌های آسیاست. حتی استقلال هم در اهواز از فولاد شکست خورد و هیچ تیمی در خانه فولاد به راحتی امتیاز نمی‌گیرد. ما برای پیروزی رفته بودیم اما کسب این یک امتیاز هم کاری بزرگ و بسیار شیرین بود.»
او درباره شائبه وقت‌کشی بازیکنان تیمش که توسط مربی فولاد مطرح شده اینطور می‌گوید: «ما از این مسابقه امتیاز می‌خواستیم اما بازیکنان ما وقت‌کشی نکردند. حتی حسین پورحمیدی که روی زمین افتاده بود و بازیکنان فولاد در این صحنه اعتراض می‌کردند با درد کشاله بازی می‌کرد.»
اما چرا تیم آنها هنوز موفق به گلزنی نشده است: «همه بازیکنان تمام تلاش خود را می‌کنند و کادر فنی هم به دنبال برطرف کردن نقاط ضعف تیم است. هفته آینده بازی بسیار سختی مقابل ماشین‌سازی داریم که امیدوارم در این بازی گل بزنیم و سه امتیاز مسابقه را به دست بیاوریم.» او همچنان پیگیر مطالباتش از نفت مسجدسلیمان است. شریفات انتظار دارد که باشگاه سابقش طلب او را بدهد: «چند روز پیش با فدراسیون فوتبال تماس گرفتم و کمیته وضعیت قول همکاری داد اما باشگاه نفت همکاری نمی‌کند. مدیران نفت به امضای خودشان پایبند نیستند و من هم بیشتر از حقم نمی‌خواهم. باشگاه نفت مسجدسلیمان در یکی دو سال اخیر شرایط خوبی پیدا کرده و فکر نمی‌کنم 600 میلیون تومان مبلغ زیادی برای این باشگاه باشد. من برای نفت زحمت کشیدم و امیدوارم پولم را بدهند. آن زمان شرایط تیم وحشتناک بود و ما در خوابگاه ساکن بودیم. اتاق‌ها موش داشت و زمانی که باران می‌بارید، آب وارد اتاق ما می‌شد! در این شرایط سخت برای نفت بازی کردم و فقط حقم را می‌خواهم.»

Page Generated in 0.0052 sec