printlogo


کد خبر: 219920تاریخ: 1399/9/15 00:00
لژیونرها

شارلروا با قلی و کاوه دوباره شکست خورد
زوج ایرانی دیگر معجزه نمی‌کند
شارلروا که لیگ بلژیک را با درخشش ستاره‌های ایرانی‌اش توفانی آغاز کرده بود در هشت هفته اخیر با نتایج ضعیفی که گرفت از صدر جدول دور و دورتر شد. شارلروا شش هفته ابتدایی را در ژوپیلرلیگ با برد آغاز کرد اما از هفته هفتم تا چهاردهم تنها یک پیروزی به دست آورد، آن هم در حالی که در پنج مسابقه شکست خورد. کاوه رضایی وعلی قلی‌زاده دو بازیکن ملی‌پوش ایرانی نیز در هفته‌های اخیر نتوانسته‌اند تیم‌شان را از بحران عدم نتیجه گیری نجات بدهند. آنها در بازی خانگی برابر تیم  واسلند بورن که در رده شانزدهم قرار دارد شکست خوردند تا با پنج امتیاز اختلاف نسبت به صدرنشین در رده ششم قرار بگیرند.
کاوه رضایی مهاجم تیم ملی ایران که در شش بازی ابتدایی پنج گل به ثمر رسانده بود در هشت بازی اخیر تنها یک گل زده است. علی قلی‌زاده نیز در هشت بازی گذشته دو بار گلزنی کرده است، در حالی که در شش مسابقه ابتدایی او سه پاس گل و یک گل زده را به نام خودش ثبت کرده بود.
 
شکست خنت و آ.ا.ک آتن
وداع میلاد و کریم با لیگ اروپا
رقابت‌های هفته پنجم لیگ اروپا پیگیری شد که در یکی از بازی‌ها در گروه L ، تیم خنت با بهره‌مندی از میلاد محمدی در ترکیب‌ خود در ورزشگاه قلامکو آرنا به مصاف لیبرتس چک رفت. یاران محمدی همانند چهار بازی اخیرشان در لیگ اروپا، در بازی خانگی مقابل لیبرتس چک هم نتوانستند به برتری برسند و با نتیجه دو بر یک شکست خوردند تا با پنجمین باخت پیاپی قعرنشین گروه L بمانند. میلاد محمدی، مدافع ایرانی خنت بلژیک در جریان بازی با لیبرتس چک تا پایان در زمین حضور داشت و در دقیقه ۵۲ با کارت زرد جریمه شد.
تیم فوتبال آ.ا.ک آتن نیز در یکی از مسابقات گروه G لیگ اروپا به مصاف براگای پرتغال رفت و در پایان با نتیجه چهار بر دو شکست خورد. کریم انصاری‌فرد، مهاجم ایرانی آ.ا.ک آتن در شب شکست تیمش مقابل براگا از دقیقه ۶۰ وارد زمین شد که در حضور 30 دقیقه‌ای خود نتوانست مانع از باخت تیم یونانی شود. یاران انصاری‌فرد با شکست خانگی مقابل براگای پرتغال با سه امتیاز در قعر جدول گروه G لیگ اروپا و پایین‌تر از تیم‌های لسترسیتی انگلیس، براگا و زوریا لوهانسک اوکراین ماندند.
 
دنیل داوری مقابل کلن ب
پایان قرنطینه دروازه‌بان سابق تیم ملی
قرنطینه خانگی دنیل داوری، دروازه‌بان تیم ملی ایران در جام جهانی 2014 و حال حاضر روت-وایس اسن در لیگ چهارم فوتبال آلمان به پایان رسیده و این دروازه‌بان 32 ساله روز شنبه می‌تواند در بازی برابر اف سی کلن ب در ترکیب تیمش حضور داشته باشد. 
در بازی‌های اخیر یاکوب کارل گلز درون دروازه روت-وایس اسن ایستاد که یک برد شش بر یک و یک تساوی یک - یک برای این تیم به دست آمد. فلیکس بکزات هافبک 31 ساله تیم روت-وایس اسن هم به کرونا مبتلا شده که قرنطینه خانگی او نیز در هفته آینده به پایان می‌رسد.
 
تبعید سامان به تیم دوم برنتفورد
گلزنی قدوس مقابل آرسنال
تیم دوم یا همان زیر 23 سال برنتفورد انگلیس که از وجود برخی از بازیکنان بزرگسال نیز بهره می‌برد، برابر تیم زیر 23 سال آرسنال با یک گل پیروز شد. سامان قدوس در ترکیب نیمه نخست تیم برنتفورد بازی کرد و گل پیروزی را به ثمر رساند. قدوس در حالی موفق به گلزنی شد که در بازی‌های اخیر تیم اصلی برنتفورد در چمپیونشیپ انگلیس به یک بازیکن نیمکت‌نشین تبدیل شده و بیشتر به عنوان بازیکن تعویضی در دقایق پایانی وارد میدان می‌شود. برنتفورد با 26 امتیاز در رده چهارم جدول چمپیونشیپ انگلیس قرار دارد. 
 

Page Generated in 0.0056 sec