printlogo


کد خبر: 219919تاریخ: 1399/9/15 00:00
فوتبال پایه

گفتمان خودمانی سرمربی تیم ملی با درخشان

اسکوچیچ حامی تیم جوانان

این برای چندمین بار بود که اسکوچیچ و دستیارانش با حضور در زمین شماره یک کمپ تیم های ملی بازی دوستانه تیم جوانان در برابر حریف را از نزدیک تماشا کردند. تیم جوانان با هدایت داود مهابادی برای حضور در مسابقات جام ملت‌های آسیا و انتخابی جام جهانی از 13 تا 30 اسفند در ازبکستان آماده می‌شود. سرمربی تیم ملی در آخرین حضور در اردوی تیم جوانان از نزدیک نظاره‌گر بازی دوستانه این تیم در برابر سایپا بود که با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت. او همچنین دیدگاه‌های خود را در خصوص این بازی به حمید درخشان - مدیر فنی تیم - ارائه داد و البته اعلام کرد از هیچ کمکی برای موفقیت تیم جوانان دریغ نخواهد کرد و از مشورت با کادر فنی این تیم استقبال خواهد کرد.
نکته جالب توجه اینکه اسکوچیچ در گفتمان خود با مربیان تیم‌های لیگ برتری و همچنین مربیان تیم‌های پایه اصلاً به دنبال القای تفکرات خود نیست و تنها دیدگاه‌ها و نظراتش را ارائه می‌دهد. او بارها و بارها اعلام کرده از مشورت و دیدار با مربیان استقبال خواهد کرد.
 
 
کادرفنی جدید زمان می‌خواهند
هاشمیان: مهابادی آینده جوانان را می‌سازد
تیم جوانان در حالی که اردوی آماده‌سازی خود را برای حضور در جام ملت‌های آسیا و مقدماتی جام جهانی سپری می‌کند، در دیداری دوستانه در برابر سایپا به تساوی بدون گل رسید. وحید هاشمیان مربی تیم ملی بزرگسالان ایران، در مورد تیم جوانان و کادرفنی جدید این تیم صحبت‌هایی را مطرح کرد. هاشمیان گفت: «بازی برای این است که هر تیم بتواند نقاط ضعف خودش را بشناسد. با توجه به اینکه کادر فنی جدیدی در تیم جوانان حضور دارند، آقای مهابادی و همکاران‌شان در حال محک زدن بازیکنان جدید هستند و آینده تیم را می‌سازند. امیدوارم تیم جوانان بتواند در آینده بازی‌های خیلی خوبی انجام بدهد و عنوان مهمی را برای کشورمان به دست بیاورد. بازیکنان اکثراً در تیم‌های مختلف لیگ برتری بازی می‌کنند و از نظر تمرینی، زمان زیادی نداشته‌اند. مقداری زمان می‌برد تا بازیکنان با یکدیگر هماهنگ شوند. مربی جدید و کادرفنی او برای اینکه بتوانند تفکرات و خواسته‌های‌شان را به بازیکنان دیکته کنند، مقداری زمان می‌خواهند ولی به نظر من دیدار مقابل سایپا یک محک خیلی خوب برای تیم جوانان بود.»
 
 
تلاش می‌کنیم به جام جهانی صعود کنیم
عالمی: تیم مستعدی تشکیل داده‌ایم
ایمان عالمى مربی تیم جوانان درباره شرایط این تیم و بازی‌های دوستانه‌ای که انجام داده، می‌گوید: «با همه سختى‌ها از اول آذر با رعایت پروتکل‌ها وارد اردو شدیم و تمرینات بسیار خوب و مفیدى داشتیم. با همکارى کمیته پزشکى و استفاده از امکانات و با وجود محدودیت‌ها خوشبختانه نفرات زیادى وارد اردو شدند. 
تعدادى از بازیکنان جدید را مورد آزمایش قرار دادیم و دو جلسه صبح و بعد از ظهر تمرینات منظم و مفیدى داشتیم. دو بازى تدارکاتى بسیار خوب انجام دادیم که آزمون مناسبى براى شناسایى نفرات بود. 
خوشبختانه تیم بسیار خوب و مستعدى شکل گرفته است. بچه‌ها انگیزه زیادى دارند و با دقت و یادگیرى مناسب تلاش مى‌کنند خواسته‌هاى کادرفنى را در زمین اجرا کنند که این مسأله امیدوارکننده است. امیدوارم با تلاش مهابادى و سایر اعضاى کادرفنى بهترین نفرات انتخاب شوند و با یک تیم قدرتمند بتوانیم مجوز صعود به جام جهانى را کسب کنیم.»

 


Page Generated in 0.0055 sec