printlogo


کد خبر: 219738تاریخ: 1399/9/11 00:00
اتلتیکومادرید - بایرن‌مونیخ، ساعت 23:30
سیمئونه به دنبال انتقام

اتلتیکومادرید در بازی امشب برابر بایرن‌مونیخ در واندا متروپولیتانو به دنبال انتقام است. وقتی دو تیم در مونیخ شاخ به شاخ شدند، بایرن به پیروزی 4 بر صفر دست یافت و در فاصله دو بازی مانده به پایان مرحله گروهی از صعود خود به دور حذفی مطمئن شد. اتلتیکو در گروه A دوم است و هنوز برای صعود راه سختی در پیش دارد.
 
پیش بازی
عملکرد اتلتیکومادرید در این فصل لیگ قهرمانان اروپا پرنقص بوده، این تیم از 4 بازی‌اش تنها یک برد داشته اما از بخت خوش با کسب 5 امتیاز در رده دوم گروه قرار دارد و می‌تواند صعود کند. 
تیم دیگو سیمئونه باخت سنگین مونیخ را یک هفته بعد با پیروزی 3 بر 2 مقابل ردبول سالزبورگ جبران کرد هرچند به خاطر دو تساوی رقت‌انگیز برابر لکوموتیو مسکو وضع چندان مطمئنی در گروه ندارد. با این حال می‌توانند امشب به مرحله بعد صعود کنند اگر بایرن را ببرند و لکوموتیو نتوانسته باشد در بازی خانگی که دو ساعت زودتر برگزار می‌شود، تیم اتریشی گروه را شکست دهد. احتمال اینکه کار صعود از این گروه به روز آخر کشیده شود، زیاد است که اتلتیکو باید در زمین ردبول سالزبورگ به میدان برود.
تیم سیمئونه اگرچه در اروپا اوضاع مناسبی ندارد اما در لالیگا می‌تازد؛ این تیم شش بازی آخرش از جمله دیدار شنبه در زمین والنسیا با نتیجه یک بر صفر را برده تا با یک امتیاز اختلاف نسبت به رئال سوسیداد صدرنشین که دو بازی بیشتر انجام داده، در رده دوم قرار بگیرد. دیدار امشب نخستین تقابل دو تیم در مادرید بعد از مرحله گروهی سال 2016 است که اتلتیکو با یک گل به پیروزی رسید.
مدافع عنوان قهرمانی هم که چهار بازی خود را برده و با 12 امتیاز صعودش به عنوان صدرنشین گروه را قطعی کرده. در واقع بایرن 15 بازی آخر خود در این رقابت‌ها را با پیروزی پشت سر گذاشته و با قطعیت می‌توان این تیم را بار دیگر یکی از مدعیان قهرمانی لیگ قهرمانان دانست.
بایرن در هشت تا از 9 فصل اخیر حداقل به مرحله یک‌چهارم‌ نهایی صعود کرده ضمن اینکه در 15 بازی خارج از خانه آخرش شکست نخورده و 12 پیروزی به دست آورده. با این همه غول بوندس‌لیگا در 15 تا از 29 بازی‌اش در اسپانیا شکست خورده از جمله دو بار که میهمان اتلتیکو بوده که این به میزبان امشب اعتماد به نفس می‌دهد. تیم هانسی فلیک هم با یک برد داخلی به این دیدار می‌آید، پیروزی 3 بر یک مقابل اشتوتگارت باعث شد بایرن با 22 امتیاز از 9 بازی در صدر جدول لیگ آلمان قرار بگیرد.
 
اخبار تیمی
اتلتیکو یک بار دیگر نمی‌تواند از مانو سانچس، دیگو کاستا و سیمه ورسالیکو به دلیل مصدومیت استفاده کند ضمن اینکه وضعیت هکتور اررا مبهم است. لوییس سوارس و لوکاس توریرا هم هنوز خبری از منفی بودن تست مجدد کرونایشان منتشر نشده. 
بنابراین انتظار می‌رود آنخل کوره‌آ و ژوائو فلیکس در نقش دو مهاجم بازی کنند ضمن اینکه شاید به یانیک کاراسکو که از مصدومیت برگشته و مقابل والنسیا یار تعویضی بود، فرصت بازی برسد. سیمئونه می‌تواند از سیستم سه دفاعه استفاده کند اما به خاطر بازگشت فلیکس احتمالاً مارکوس یورنته در سمت راست سیستم 2-4-4 به بازی گرفته می‌شود.
در تیم بایرن، یاشوا کیمیش و آلفونسو دیویس به دلیل مصدومیت بازی نمی‌کنند در حالی که بونا سار سه بازی آخر تیم را از دست داده و درباره حضورش ابهام وجود دارد.
نیکلاس سوله و کورنتین تولیسو مقابل اشتوتگارت بعد از مدت‌ها بازی کردند و لروی سانه برای حضور در ترکیب اصلی تلاش می‌کند ضمن اینکه خاوی مارتینس شاید در نقش هافبک بازی کند با توجه به اینکه صعود بایرن قطعی شده است. مارک روکا، خرید تابستانی بایرن، مقابل سالزبورگ اخراج شده و محروم است.
 
ترکیب احتمالی
اتلتیکومادرید: اوبلاک؛ تریپیر، ساویچ، خیمنس، لودی؛ یورنته، کوکه، سائول، کاراسکو؛ فلیکس، کوره‌آ
بایرن‌مونیخ: نویر؛ پاوار، سوله، آلابا، هرناندس؛ گورتزکا، مارتینس؛ گنابری، مولر، کومان؛ لواندوفسکی
 

Page Generated in 0.0065 sec