printlogo


کد خبر: 219654تاریخ: 1399/9/10 00:00
کوتاه‌تر از گزارش

 قرعه‌کشی لیگ پینگ‌پنگ، معطل مدارک تیم‌ها

قرعه‌کشی لیگ تنیس روی میز در هر دو بخش مردان و بانوان هفته آینده برگزار می‌شود؛ البته اگر تیم‌ها به موقع برای تکمیل و ارسال مدارک‌شان اقدام کنند.
با مشخص شدن زمان آغاز لیگ برتر تنیس روی میز، تیم‌های متقاضی حضور در هر دو بخش مردان و بانوان، رقابت خود در این فصل از مسابقات را آغاز می‌کنند. زمان شروع لیگ هم وقتی نهایی می‌شود که قرعه‌کشی مسابقات و گروه‌بندی تیم‌ها به سرانجام برسد؛ اقدامی که به خاطر تعلل تیم‌ها در ارسال مدارک‌شان هنوز انجام نشده است.
شرط فدراسیون تنیس روی میز برای انجام قرعه‌کشی لیگ که آخرین گام برای برگزاری این مسابقات به حساب می‌آید، در اختیار داشتن مدارک و قراردادهای منعقد شده در هر تیم است تا براساس آن سیدبندی تیم‌ها انجام شود و قرعه‌کشی را برگزار کند اما تعلل تیم‌ها در ارسال به موقع مدارک، قرعه‌کشی لیگ تنیس روی میز را تا به امروز به تعویق انداخته است.
البته فدراسیون پینگ‌پنگ هفته گذشته بار دیگر رایزنی‌هایی با مسئولان تیم‌های متقاضی شرکت در لیگ ۹۹ مردان انجام داد که این اقدام هم فعلاً نتیجه نداده و به وعده و وعید ختم شده است.طی این هفته اگر تمام تیم‌ها مدارک خود که شامل وضعیت قرارداد بازیکنان و سایر موارد است را در اختیار فدراسیون قرار دهند، به زودی قرعه‌کشی انجام می‌شود اما در غیر این صورت همه برنامه‌ها به تعویق می‌افتد. 
پیمان حسنی، دبیر فدراسیون تنیس روی میز در این رابطه می‌گوید: «اگر این همکاری از سوی تیم‌ها انجام شود قطعاً قرعه‌کشی را همین هفته آینده برگزار می‌کنیم. البته برای این کار روز خاصی را تعیین نکرده‌ایم اما از آنجا که در فدراسیون هیچ کار انجام نشده‌ای باقی نمانده، مشکلی بابت تعیین سریع روز نداریم. به محض کامل شدن مدارک دریافتی روز قرعه‌کشی را مشخص می‌کنیم و آن را انجام می‌دهیم. به فاصله ۱۵ تا ۲۰ روز بعد از آن لیگ را آغاز می‌کنیم.»
اعمال این فاصله زمانی میان قرعه‌کشی و آغاز لیگ برای مهیا شدن فرصتی به منظور گرفتن تست از بازیکنان، مشخص شدن نتیجه آن و رعایت دیگر پروتکل‌های بهداشتی است.
 
 
تکرار مبارزه الهامی به دلیل اشتباه داوری
 دیدار مازیار الهامی مبارز ایرانی و پاول بلاروسی در چارچوب مسابقات MMA به خاطر اشتباه داور مسابقه تکرار می‌شود.
سرگروه سابق تیم ملی کاراته کشورمان و دارنده چندین مدال مسابقات جهانی و آسیایی شب گذشته در مبارزات سازمان NFG در بلاروس به مصاف رزمی‌کار میزبان رفت. این مبارزه به دلیل اشتباه داور به سود رقیب پایان یافت. در دقایق آغازین این مبارزه الهامی با فن کشتی حریف روی رینگ افتاد و در حالی که تلاش می‌کرد خود را از دست او خارج کند، داور شکست الهامی را اعلام کرد و مبارزه خیلی سریع تمام شد اما الهامی به قضاوت عجیب و پر بحث داور اعتراض شدیدی داشت.
این اعتراض مورد قبول کمیته برگزاری قرار گرفته و طبق برنامه اعلام شده قرار است این دیدار هشتاد روز دیگر برای رسیدن به کمربند قهرمانی تکرار شود.
 
 
 شکست سخت تیم استکی در لیگ هندبال فرانسه
تیم سیسون رن فرانسه که سجاد استکی را در اختیار دارد، در هفته نهم مقابل حریفش با ۲۰ گل اختلاف شکست خورد.تیم سیسون رن فرانسه که سجاد استکی ستاره هندبال ایران را به خدمت دارد در هفته نهم استارلیگ فرانسه مقابل تیم رده چهارمی این لیگ Nantes با حساب ۲۱ بر ۴۱ شکست خورد. تیم سیسون رن با ۵ امتیاز در رده دوازدهم استارلیگ فرانسه قرار دارد.
همچنین یاران سعید برخورداری نیز در لیگ آزوبال اسپانیا مقابل تیم رده پنجمی با نتیجه ۳۰ بر ۳۶ شکست خوردند. تیم گوادالاراخا که برخورداری لژیونر هندبال ایران را به خدمت دارد با ۹ امتیاز در رده ۱۲ لیگ آزوبال قرار دارد.

 


Page Generated in 0.0057 sec