printlogo


کد خبر: 219650تاریخ: 1399/9/10 00:00
خبر

روزهای سخت قوچان‌نژاد در هلند
تبعید گوچی به سکو
رضا قوچان‌نژاد که همین چند هفته قبل از دو تیم مطرح فوتبال ایران به نام‌های تراکتورسازی و پرسپولیس پیشنهاد داشت و البته به آنها پاسخ منفی داد، این روزها در زووله به یک نیمکت‌نشین و حتی سکونشین تبدیل شده و فرصت بازی به دست نمی‌آورد. بر همین اساس و در چارچوب دیدارهای هفته دهم لیگ هلند، زووله که رضا قوچان‌نژاد در آن عضویت دارد، میهمان فنلو بود. رضا قوچان‌نژاد که در ۹ مسابقه اخیرشان در هفت بازی به میدان رفته و موفق به زدن دو گل شده است، برای نخستین بار در فصل 2021-2020 لیگ هلند در فهرست تیم زووله مقابل فنلو حضور نداشت. گوچی در حالی جزو لیست زووله نبود که در دو دیدار اخیرشان هم در ترکیب قرار نگرفته و در بازی هفته قبل حتی به‌عنوان یار جانشین به میدان نرفته بود.
این بازی با تساوی دو بر دو به پایان رسید و دو تیم امتیازها را تقسیم کردند. آریاس و جورج برای فنلوی میزبان گل زدند. گل‌های زووله توسط فرای و دونین به دست آمد. زووله با 9 امتیاز  در رده دوازدهم جدول لیگ هلند حضور دارد.
 
 
بعد از بازی قابل قبول مقابل لیورپول
جهانبخش به ترکیب برایتون می‌رسد؟
بعد از مدت‌ها مصدومیت، علیرضا جهانبخش هفته قبل نخستین بازی خود را برای برایتون انجام داد و این هفته هم توانست برابر لیورپول به میدان برود و بازی قابل قبولی به نمایش بگذارد.
 اتفاقی که می‌تواند در ادامه فصل به سود او باشد. با نمایش خوب جهانبخش، علی‌رغم موقعیت از دست رفته، سیلی از تمجیدها دوباره در شبکه‌های اجتماعی به نفع وی به راه افتاده و به نظر می‌رسد اگر دوباره مصدومیت گریبانگیر او نشود، جهانبخش به مرور در ترکیب برایتون جا خواهد افتاد. تیمی که در ترکیب خود بازیکنان خوش سابقه و گرانقیمتی چون ولبک را دارد که پیش‌تر پیراهن تیم ملی انگلستان را هم می‌پوشید.
 این رقابت برای جهانبخش در طول فصل هم ادامه خواهد داشت و سخت و طاقت فرسا خواهد بود. با این حال ملی‌پوش فوتبال ایران که از دید اکثر کارشناسان، مقابل لیورپول نمره 7 را دریافت کرده، با ماندن در برایتون و ادامه چالشی که در استادیوم آمکس وجود دارد، می‌خواهد به همه ثابت کند که ارزش مبلغی که بابت او پرداخت شده را دارد.
 
 
هافبک ایرانی بازی نکرد
بازگشت نریمان به نیمکت نفتچی
سامان نریمان جهان، هافبک ایرانی نفتچی در جریان تساوی تیمش مقابل زیرا وارد بازی نشد. نفتچی باکو در حالی که سامان نریمان‌جهان را در ترکیب نداشت و روی نیمکت می‌دید، در یکی از بازی‌های هفته یازدهم لیگ برتر آذربایجان، در استادیوم باکسل آرنا پذیرای تیم زیرا بود. یاران نریمان‌جهان که پس از یک شکست و یک مساوی در دیدار قبل به برتری رسیده بودند، این بار نتوانستند مقابل زیرا که یکی از رقبای آنها در بالای جدول است، به پیروزی دست پیدا کنند و به تساوی بدون گل در این مسابقه رضایت دادند.
 نفتچی باکو با این تساوی ۱۸ امتیازی شد و در رده سوم جدول لیگ برتر آذربایجان ماند. سامان نریمان‌جهان که در این فصل چهار بار در ترکیب قرار گرفته، چهار حضور تعویضی در زمین داشته و دو بار هم نیمکت‌نشین بوده، مقابل زیرا فرصت بازی به دست نیاورد و تا پایان جزو نفرات ذخیره بود.

 


Page Generated in 0.0049 sec