printlogo


کد خبر: 219602تاریخ: 1399/9/10 00:00
خبر

گلایه پیروانی
در جریان نشست هماهنگی بازی پرسپولیس- شهرخودرو ضمن تأکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، از مسئولین امر تقاضا شد، از ورود افراد متفرقه جلوگیری به عمل آید و دو تیم، طبق سهمیه اعلام شده، 6 نفر برای تیم میزبان و 4 نفر برای تیم میهمان وارد ورزشگاه شوند. افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس با گلایه‌ای از مسئولان سازمان لیگ گفت: «امیدوارم این حساسیت‌ها نه در تهران که در شهرستان‌ها هم مورد تأکید قرار گیرد، چرا که در برخی از مسابقات خارج از خانه، شاهد چنین حساسیت‌هایی نیستیم و افراد زیادی وارد ورزشگاه‌ها می‌شوند.»
 
سیامک می‌رسد
در بازی با نفت مسجدسلیمان،یامک نعمتی در صحنه‌ای از ناحیه زانو آسیب دید و با وجود اینکه به میدان برگشت اما در پایان مسابقه لنگ لنگان زمین مسابقه را ترک کرد. با توجه به فاصله کم آن مسابقه تا دیدار با شهرخودرو، این نگرانی وجود داشت که سیامک بازی فردا را از دست بدهد اما حالا دکتر حقیقت پزشک تیم پرسپولیس می‌گوید روند درمانی این بازیکن طی شده و نعمتی همزمان با حضور در تمرین گروهی، مداوا هم می‌شود و مشکلی برای بازی فردا نخواهد داشت.
 
وعده تازه برای پرداخت‌ها
باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا هر چه سریع‌تر با بازیکنان این تیم بابت فصل گذشته تسویه حساب کند و چیزی حدود 10 الی 15درصد از قرارداد فصل جدید را نیز پیش از حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا به بازیکنان بپردازد. از این رو مدیران باشگاه پرسپولیس در جدیدترین وعده خود به بازیکنان و کادر فنی این تیم اعلام کردند به‌ زودی و احتمالاً تا هفته آینده بخشی از مطالبات آنها و همچنین قسط اول قراردادشان را پرداخت خواهند کرد.
 
طعنه یحیی به اکبریان
صبح دیروز کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد یحیی گل‌محمدی به دلیل «رفتار غیرمسئولانه» در بازی مقابل صنعت نفت به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال محکوم شده است.
گل‌محمدی که در نشست خبری بازی با شهرخودرو در سازمان لیگ حاضر شده بود، بعد از سؤال یکی از خبرنگاران درباره جریمه شدنش، تازه متوجه این خبر شد و گفت: «جریمه شدم؟!» که مدیر رسانه‌ای پرسپولیس برای گل‌محمدی توضیح داد که هم جریمه شده و هم تذکر گرفته است. یحیی هم با شوخی گفت: «نصف جریمه را از آقای اکبریان (داوری که گل‌محمدی را اخراج کرد) می‌گیرم و نصفش را خودم می‌دهم!»
 

Page Generated in 0.0053 sec