printlogo


کد خبر: 219579تاریخ: 1399/9/10 00:00
مهدوی: فوتسال و وزنه‌برداری سیرجان را بر عهده گرفتیم

خبر عقد قرارداد بهداد سلیمی، قهرمان وزنه‌برداری المپیک با باشگاه گهرزمین به‌همراه چند وزنه‌بردار ملی‌پوش، صبح دوشنبه را برای ورزشی‌های سیرجان جذاب‌تر کرد. حالا قرار است سیرجان در وزنه‌برداری نیز صاحب تیم باشد. سیدرضا مهدوی، مدیرعامل باشگاه گهرزمین در این‌باره می‌گوید: «سیرجان در وزنه‌برداری صاحب استعداد است و از مدتی قبل جناب دکتر امین پورمعصومی، رئیس هیأت وزنه‌برداری پیگیر موضوع بودند و حالا این تلاش با همکاری باشگاه گهرزمین به ثمر نشسته است.»
مهدوی در رابطه با دیگر ملی‌پوشان وزنه‌برداری توضیح می‌دهد: «کیانوش رستمی، محمد زارعی و کیا قدمی نیز سه ملی‌پوش دیگری هستند که با گهرزمین قرارداد بسته‌اند و در کنار این ملی‌پوشان چهار وزنه‌بردار و دو مربی سیرجانی نیز حضور خواهند داشت. برای تقویت زیرساخت‌های وزنه‌برداری بیش از یک‌میلیارد ریال تجهیزات وزنه‌برداری برای سیرجان خریداری خواهیم کرد.»
مدیرعامل باشگاه گهرزمین در رابطه با دیگر رشته‌های ورزشی تحت مسئولیت باشگاه می‌گوید: «باشگاه گهرزمین مسئولیت پوشش وزنه‌برداری و فوتسال سیرجان را بر عهده گرفته و در بلندمدت روی این دو رشته ورزشی برنامه داریم.»
سیدرضا مهدوی در مورد تیم فوتسال گهرزمین نیز توضیح می‌دهد: «جذب حسین افضلی به‌عنوان سرمربی و چند بازیکن لیگ برتری را با هدف صعود گهرزمین از لیگ یک به لیگ برتر صورت داده‌ایم. گهرزمین را به پایگاه فوتسال این منطقه از کشور تبدیل خواهیم کرد.»
مهدوی با بیان اینکه در ورزش حرفه‌ای بحث بومی و غیربومی منسوخ شده است می‌گوید: «در عین حال حدود نیمی از کادر فنی تیم ما بومی است و ۱۱ بازیکن هم از سیرجان و کرمان در تیم حضور دارند. اردوی ۲۰ روزه ما در سه شهر اصفهان، ساوه و ساری تیم ما را به مرز آمادگی کامل رسانده است و به‌دنبال میزبانی مسابقات گروه خودمان در لیگ دسته اول فوتسال هستیم.»

Page Generated in 0.0047 sec