printlogo


کد خبر: 219577تاریخ: 1399/9/10 00:00
خبر

 خلعتبری بازی با سایپا را هم از دست داد
محمدرضا خلعتبری، مهاجم مصدوم سپاهان در بازی با سایپا هم در دسترس کادر فنی این تیم قرار ندارد. این بازیکن از ناحیه زانو مصدوم شده و مراحل درمانی را پشت سر می‌گذارد. کادر پزشکی سپاهان به کادر فنی این تیم اعلام کرده این بازیکن در بازی با سایپا هم نمی‌تواند تیمش را همراهی کند. سپاهان غیر از خلعتبری برای این مسابقه بازیکن مصدومی ندارد.
 
ابهام در حضور مدافع آلومینیوم مقابل فولاد
کاروان تیم آلومینیوم اراک بعدازظهر دیروز از تهران راهی اهواز شد تا اردوی خودش را برای بازی هفته چهارم مقابل فولاد خوزستان در این شهر برپا کند. محمد ایرانپوریان، مدافع باتجربه آلومینیوم اراک که در جریان بازی هفته گذشته مقابل مس رفسنجان مصدوم و در دقیقه 27 تعویض شد، به احتمال زیاد قادر به همراهی تیم در بازی مقابل فولاد نیست و حضور او در سفر به اهواز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. کادر پزشکی آلومینیوم پس از بررسی عکس MRI، در مورد مقدار مصدومیت و وضعیت ایرانپوریان نظر خواهد داد.
 
اعلام زمان قرعه‌کشی لیگ ۲
مراسم قرعه‌کشی لیگ دسته دوم در فصل 1400-1399 به‌صورت آنلاین و بدون حضور فیزیکی نمایندگان باشگاه‌های حاضر در مسابقات برگزار می‌شود. قرعه‌کشی این فصل به‌دلیل شیوع ویروس کرونا به‌صورت وبینار ساعت ۱۱ روز چهارشنبه ۱۲ آذرماه انجام خواهد شد.
 

Page Generated in 0.0048 sec