printlogo


کد خبر: 219576تاریخ: 1399/9/10 00:00
به زمان نیاز داریم
نقی‌زاده: لیگ برتری می‌مانیم
تراکتوری‌ها چند سال است کنار هم بازی می‌کنند و بازیکنان بسیار خوب و باتجربه‌ای دارند. به اهمیت و سختی این بازی هم واقف هستیم و می‌دانیم باید بیش از بازی‌های قبلی تلاش کنیم. قطعاً جایگاه تراکتور اینجا نیست و آنها شرایط بهتری را به دست خواهند آورد

گفت و گو
جعفر برزگر    
 
مس رفسنجان با اینکه بازیکنان باتجربه‌ای را به خدمت گرفته اما در نتیجه‌گیری خوب عمل نکرده است. شاگردان محمد ربیعی از سه بازی یک امتیاز به دست آورده‌اند. میثم نقی‌زاده هافبک باتجربه آنها بر این باور است که تیمش نیاز به زمان دارد. او مدعی است مس رفسنجان بازی به بازی بهتر می‌شود و شرایطش را در جدول بهبود می‌بخشد. او با اطمینان از بقای تیمش در لیگ برتر می‌گوید.
 
تیم شما در سه هفته ابتدایی لیگ نتایج خوبی به دست نیاورده است.
    شاید به لحاظ نتیجه‌گیری خوب کار نکردیم اما از نظر فوتبالی خیلی خوب کار کردیم. از بازی اول با استقلال که در نیمه دوم بهتر بودیم. در بازی با گل‌گهر هم فرصت‌هایمان را از دست دادیم و در اراک هم توانستیم در یک بازی فیزیکی با امتیاز از زمین خارج شویم. به هر حال این تیم از لیگ یک آمده و برای هماهنگی نیاز به زمان دارد. بدون شک ما هفته به هفته بهتر خواهیم شد. ما تیم خوبی داریم و باشگاه مس هم یک باشگاه بی‌حاشیه است. مطمئن باشید با کسب نتایج خوب در لیگ برتر می‌مانیم. تمام هدف ما این است که جایگاه خوبی را در اولین سال حضور در لیگ برتر به دست بیاوریم.
اما نفرات جدیدی که اضافه شده‌اند مثل شما، نورمحمدی، خالدی، آشوری، امامعلی و قاضی همه باتجربه هستند.
    بله اما بهترین تیم‌های دنیا هم وقتی با تغییرات زیادی روبه‌رو می‌شوند به دلیل همان ناهماهنگی شاید امتیازهای لازم را به دست نیاورند. به هر حال همانطور که گفتم بازی به بازی ما بهتر خواهیم شد. تیم ما نفرات خوبی در اختیار دارد و من به آینده بسیار خوشبین هستم.
 
از دست دادن امتیازهای ابتدای فصل خطرناک نیست؟
    هنوز سه هفته گذشته و بازی‌های زیادی باقی مانده و با دو پیروزی جایگاه تیم‌ها خیلی تغییر می‌کند. بعضی از مدعیان لیگ را هم می‌بینیم که تا امروز خیلی موفق نبودند اما قبول دارم که ما باید باهوش‌تر عمل کنیم و تمرکز بالایی داشته باشیم.
اولین امتیاز را از آلومینیوم گرفتید.
    ما در این بازی فرصت‌های زیادی داشتیم که از دست رفت. بدون شک در روزهای پیش رو نقاط ضعف‌مان را پوشش می‌دهیم و نقاط قوت‌مان را تقویت خواهیم کرد. آلومینیوم هم مثل مس رفسنجان از لیگ یک آمده و به نوعی بازی برای هر دو تیم سخت بود.
از انتخاب مس رفسنجان رضایت دارید؟
    چند پیشنهاد داشتم ولی در نهایت مس را انتخاب کردم چون فضا برای پیشرفت تیمی و فردی وجود دارد. از طرفی محمد ربیعی هم در اولین سال مربیگری‌اش در لیگ برتر انگیزه زیادی دارد و امیدوارم با این مربی نتایج خوبی بگیریم. من مطمئنم ایشان از مربیان موفق فوتبال ما خواهند بود.
از هفته اول لیگ اشتباهات داوری امتیازهای با ارزشی را از تیم‌ها گرفته و این همه هجمه علیه داوران اتفاق خوبی نیست.
    اشتباهات داوری جزئی از داوری است. بدون شک آنها هم دوست ندارند که اشتباه کنند چه رسد به اشتباهات تأثیرگذار. این مسائل باید توسط کارشناسان داوری بررسی شود که چرا هر هفته این اتفاقات می‌افتد. البته VAR خیلی لازم است. چه ایرادی دارد که بخشی از هزینه‌های فوتبال‌مان را صرف این مهم کنیم. اگر سیستم کمک‌داور ویدئویی باشد هزینه‌هایی که تیم‌ها هم کرده‌اند با اشتباهات غیرعمد داور از بین نمی‌رود.
در بازی پیکان و ذوب‌آهن هم اتفاق جالبی افتاد و...
    بله در همین بازی ذوب‌آهن و پیکان شنیدم که داور با تماشای صحنه خطا از تلفن همراه رأی خود را برگردانده که شهامتش را نشان می‌دهد. به هر حال وقتی VAR نداریم چه ایرادی دارد به این شکل حقی از تیمی ضایع نشود.
این هفته هم با تراکتور بازی دارید که در بازی قبلی مغلوب سپاهان شد.
تراکتوری‌ها چند سال است کنار هم بازی می‌کنند و بازیکنان بسیار خوب و باتجربه‌ای دارند. به اهمیت و سختی این بازی هم واقف هستیم و می‌دانیم باید بیش از بازی‌های قبلی تلاش کنیم. قطعاً جایگاه تراکتور اینجا نیست و آنها شرایط بهتری را به دست خواهند آورد.
شاید بازی در چمن مصنوعی برای آنها مشکل‌ساز باشد.
    زمین چمن مصنوعی ما کیفیت خوبی دارد. شاید برای آنهایی که عادت ندارند تا حدودی سخت باشد.
در لیگ برتر می‌مانید؟
    به این مسأله شک نکنید.
 

Page Generated in 0.0045 sec