printlogo


کد خبر: 219554تاریخ: 1399/9/9 00:00
خبر

مسابقات مجازی قهرمانی ووشو دانشجویان برگزار شد
مسابقات مجازی قهرمانی ووشو دانشجویان پسر و دختر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی سراسر کشور در بخش تالو با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.
مسابقه ووشو در بخش تالو و در راستای توسعه ورزش همگانی این رشته میان دانشجویان به همت انجمن ووشو فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی در دو بخش دختران و پسران به صورت مجازی با اجرای 6 فرم برگزار شد و در پایان نفرات برتر معرفی شدند.
در بخش پسران:
فرم چانگ چوان: سیدسامان احمدی 
فرم نانچوان: امید انیسی
فرم جین شو: بهروز بخشی‌زاده
فرم تایچی چوان: 1- مهدی اخلاق عالی
در بخش دختران:
فرم چانگ چوان: مهسا دهقانی
فرم نانچوان: سپیده شاکریان
فرم جین شو: زهرا مراد‌طلب
فرم چیانگ شو: ریحانه خلیلی
در فرم نن دائو: 1- آیسان قهرمانی
در فرم تایچی چوان: زینب طاهری
 
 
برنامه آموزشی فدراسیون پینگ‌پنگ بعد از 9 ماه
فدراسیون تنیس روی میز با برگزاری دوره آموزشی تئوری مربیگری به رکود ۹ ماهه خود در بخش آموزش پایان داد.
 فدراسیون تنیس روی میز به دلیل بازنگری اساسی و اعمال تغییرات پایه‌ای در بخش آموزش و دپارتمان مربوطه آن، طی ماه‌های گذشته هیچ برنامه‌ای با محوریت «آموزش» نداشت. البته در این میان کرونا و محدودیت‌های متأثر از آن هم مزید بر علت شد تا سطح فعالیت‌های این بخش همچون دیگر برنامه‌های مورد نظر به صفر برسد. با اعمال تغییرات موردنظر در بخش ساختاری آموزش و مهیا شدن شرایط لازم اما فدراسیون تنیس روی میز فعالیت‌های خود را در این بخش بعد از ۹ ماه رکود و ایستایی با برگزاری دوره آموزشی تئوری مربیگری آغاز کرده است.
این دوره از دیروز با حضور ۳۲ شرکت‌کننده به صورت آنلاین آغاز شده و تا پایان هفته زیر نظر پنج مدرس فدراسیون ادامه خواهد داشت. فدراسیون تنیس روی میز برای ماه‌های آینده هم برگزاری دوره‌های آموزشی در بخش‌هایی مانند بدنسازی، روانشناسی، جانبازان و معلولان و... را در برنامه دارد.
 
 
فدراسیون جهانی تکواندو به دنبال برابری جنسیتی
فدراسیون جهانی تکواندو از اقدام به برگزاری نخستین دوره همایش برابری جنسیتی و رهبری زنان و مشارکت با شرکت «هاسبرو» با هدف تشویق کودکان سراسر جهان به ورزش تکواندو خبر داد.
فدراسیون جهانی تکواندو میزبانی نخستین دوره همایش برابری جنسیتی و رهبری زنان با مشارکت کمیته ملی المپیک عربستان سعودی و همکاری بنیاد بشردوستانه تکواندو و فدراسیون تکواندو را در روزهای ۲۷ و ۲۸ نوامبر (۷ و ۸ آذرماه) برعهده دارد. این همایش بخشی از تعهد فدراسیون جهانی تکواندو در راستای افزایش قدرت تکواندو، ترویج و توسعه آن است.
«چانگ وان چو» رئیس فدراسیون جهانی تکواندو، توماس باخ رئیس کمیته بین‌المللی المپیک و رئیس کمیته ملی المپیک عربستان سعودی در مراسم افتتاحیه همایش برابری جنسیتی و رهبری زنان به سخنرانی پرداختند.
دکتر چو رئیس فدراسیون جهانی تکواندو گفت: « شیوع ویروس کووید ۱۹، بزرگترین چالشی است که بشر در عصر کنونی با آن مواجه شده است اما جامعه ورزش جهانی برای برون‌رفت از این بحران مسئولیت‌هایی دارد که ایجاد انگیزه در جهان یکی از آنهاست. ما بسیار خرسند هستیم که نخستین همایش برابری جنسیتی و رهبری زنان در جهان تکواندو را با مشارکت کمیته ملی المپیک عربستان سعودی برگزار می‌کنیم. از حضور همگان در این رویداد خوشحال هستیم و مشارکت مؤثری را با موضوع ورزش در زمینه برابری جنسیتی و رهبری زنان در جامعه شروع خواهیم کرد.»

Page Generated in 0.0049 sec