printlogo


کد خبر: 219553تاریخ: 1399/9/9 00:00
واکنش‌گرایی به انتخاب سوریان به عنوان محبوب‌ترین کشتی‌گیر:
خوشحالم بین بزرگان به فینال رسیدم

رقابت برای انتخاب محبوب‌ترین کشتی‌گیر فرنگی جهان، بین حمید سوریان و گرایی؛ به نفع نایب‌رئیس این روزهای فدراسیون تمام شد؛ موضوعی که از نظر گرایی اتفاق خوبی است. 
محمدعلی گرایی بعد از اعلام نظر‌سنجی از سوی اتحادیه جهانی کشتی به این انتخاب واکنش نشان می‌دهد و می‌گوید: «محبت مردم بود که در حضور بزرگان کشتی جهان به فینال این نظرسنجی رسیدم.
 البته همانطور که می‌دانید این رقابت مجازی بود وگرنه من کوچک همه بزرگانی که در این رقابت بودند، هستم. 
خوشحالم که مردم هوای ورزشکاران را دارند و همیشه آنها را مورد لطف خود قرار می‌دهند.
 امیدوارم بتوانم با کسب موفقیت‌های بیشتر دل مردم عزیزمان را شاد کنم.»
دارنده مدال برنز جهان با اشاره به رقابتش با سوریان می‌گوید: «اول اینکه خیلی خوشحال شدم در میان تمامی کشتی‌گیران بزرگ خارجی و با رأی مردم دو ایرانی به فینال رسیدند. 
بدون شک آقای سوریان جزو مفاخر کشتی و ورزش ایران و جهان است و با شایستگی محبوب‌ترین فرنگی‌کار جهان شد.»
گرایی در ادامه درباره وضعیت خود پس از تعطیلی اردوی تیم ملی کشتی فرنگی هم توضیح کوتاهی می‌دهد: «پس از لغو مسابقات جهانی اعلام شد که قرار است جام جهانی انفرادی برگزار شود و ایران قصد دارد ۲ فرنگی‌کار را عازم این مسابقات کند، البته برگزاری این رقابت‌ها به دلیل شرایط موجود قطعی نیست.»
او با این حال تأکید دارد که شرایط خوبی از نظر میزان آمادگی دارد: «خدا را شکر شرایط خوبی دارم و سعی می‌کنم آمادگی بدنی‌ام را با انجام تمرینات منظم حفظ کنم. 
قصد شرکت در دور برگشت لیگ کشتی فرنگی را دارم، امیدوارم شرایط جهان به روال سابق بازگردد و شاهد برگزاری مسابقات مخصوصاً المپیک توکیو و موفقیت کشتی‌گیران ایران باشیم.»

Page Generated in 0.0047 sec