printlogo


کد خبر: 219546تاریخ: 1399/9/9 00:00
خبر کوتاه

 استیلی: مهم حضور فوتبالی‌ها در مجمع است
حمید استیلی درباره برگزاری مجمع عمومی فدراسیون فوتبال گفت: «تبریک می‌گویم که اساسنامه فدراسیون فوتبال تصویب شد و از همه مهم‌تر اشخاص فوتبالی در مجمع شرکت کردند، کسانی که برای هیأت رئیسه و ریاست شرکت داشتند.»او همچنین توضیح داد: «14 عضو به 75 عضو مجمع اضافه شد که در بخش بانوان و آکادمی بود که این موضوع را به فال نیک می‌گیرم. جلسه با ریاست مهدی محمدنبی آغاز شد و مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان صحبت‌های خوبی انجام دادند، مبنی بر اینکه دولت دخالتی در فوتبال نکند. اگر چه وزیر نمی‌تواند رأی دهد اما طبق توافق گفتند دولت به فوتبال کمک خواهد کرد. امیدوارم صداوسیما نیز حق فوتبال را بدهد تا فوتبال روی پای خودش بایستد.»
 
قطر سومین بخش مدارک میزبانی را هم تحویل داد
قطر سومین بخش از مدارک لازم برای میزبانی جام ملت‌های فوتبال آسیا در سال ۲۰۲۷ را به کنفدراسیون آسیا تحویل داد.
به نقل از روزنامه «الرایه»، فدراسیون فوتبال قطر سومین بخش از مدارک مورد نیاز برای میزبانی جام ملت‌های ۲۰۲۷ فوتبال آسیا را به AFC تحویل داد. این مدارک شامل تضمین‌های لازم حکومتی و دولتی است که با شرایط AFC همخوانی دارد.
علاوه بر قطر، کشورهای ایران، عربستان، ازبکستان و هندوستان هم کشورهایی هستند که درخواست میزبانی جام ملت‌های ۲۰۲۷ آسیا را داشته‌اند.
 
 اولین قضاوت تیم فغانی در لیگ قهرمانان شرق
علیرضا فغانی به همراه محمدرضا ابوالفضلی و محمدرضا منصوری قضاوت دیدار دو تیم ویسل کوبه ژاپن و گوانگژو اورگرانده چین را در استادیوم الجنوب به عهده دارند. فغانی که دیدار رده‌بندی جام جهانی ۲۰۱۸ بین انگلیس و بلژیک و دیدار یک چهارم نهایی آرژانتین و فرانسه را نیز سوت زده اولین دیدار خود را در لیگ قهرمانان آسیا (منطقه شرق) در قطر قضاوت خواهد کرد. موعود بنیادی‌فر، دیگر داور ایرانی حاضر در مسابقات نیز داور چهارم بازی است.فغانی به همراه کمک‌های ایرانی‌اش محمدرضا ابوالفضلی و محمدرضا منصوری پیش از این بازی در زمین مسابقه حضور پیدا کرده و گرم کردند. 

Page Generated in 0.0059 sec