printlogo


کد خبر: 219544تاریخ: 1399/9/9 00:00
مصاحبه و خبر

 سلطانی‌فر: اساسنامه سند محکمی برای رشد فوتبال است

مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان در خصوص برگزاری آنلاین مجمع عمومی فدراسیون فوتبال گفت: «ابتدا شهادت جانگداز دکتر محسن ‌فخری‌زاده را تسلیت می‌گویم. امروز یک روز مهم و تاریخی برای ورزش و فوتبال کشور است. مسأله اساسنامه سال‌ها بود که در کش و قوس بود و مسائل مختلفی در مورد آن مطرح بود. با تدابیری که اتخاذ شد و هماهنگی‌های خوبی که به عمل آمد، اساسنامه در مجمع عمومی فدراسیون مطرح شد و تغییرات و بروز‌رسانی‌ای که با آخرین استانداردهای فیفا انجام شده است، سند محکمی برای کمک به توسعه و رشد فوتبال کشور خواهد بود.»
او تأکید کرد: «با همت و حمایت‌هایی که این مجمع و مجمع آینده خواهد داشت، ما آینده بسیار خوبی در فوتبال کشور خواهیم داشت و با حمایت‌هایی که وزارت ورزش انجام می‌دهد با حفظ استقلال فدراسیون فوتبال تلاش می‌کنیم که روزهای خوب فوتبال مثل چند سال گذشته از جمله حضور موفق تیم ملی در جام جهانی 2018 و موفقیت‌های باشگاه‌های ما در آسیا و 2 بار حضور در فینال لیگ قهرمانان که ان‌شاءالله در دو، سه سال آینده یک قهرمانی هم در آسیا به دست می‌آوریم، ان‌شاءالله این روزهای خوب استمرار پیدا خواهد کرد.»
 
 بازنشسته‌ها محدودیتی برای شرکت در انتخابات هیأت رئیسه ندارند!
سرپرست فدراسیون فوتبال به صورت تلویحی اعلام کرد که ممنوعیتی برای حضور بازنشسته‌ها در انتخابات هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال وجود ندارد.حیدر بهاروند، سرپرست فدراسیون فوتبال صبح دیروز (شنبه) در مجمع عمومی فدراسیون فوتبال درباره برگزاری انتخابات هیأت رئیسه گفت: «فقط اساسنامه معیار و ملاک برگزاری انتخابات است. موظفیم براساس اساسنامه انتخابات را برگزار کنیم  ولاغیر.»او تأکید کرد: «امیدوارم انتخابات خوبی داشته باشیم و هر کس که انتخاب شد، سکان هدایت فوتبال را پیش ببرد.»به نظر می‌رسد این اظهارات بهاروند در پاسخ به شائبه ممنوعیت حضور بازنشستگان در انتخابات هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال است.

Page Generated in 0.0052 sec