printlogo


کد خبر: 219534تاریخ: 1399/9/9 00:00
پایان دلبری اینستاگرامی

هومن جعفری

حضور نوه علی آقا پروین با پانزده کیلو اضافه وزن در تیم‌های پایه پرسپولیس را گرامی می‌داریم. ایشان با توهین کردن به طرفداران تیم رقیب در اینستاگرام نشان دادند که ظرفیت‌های لازم برای بزرگی در فوتبال ایران را به خوبی دارند. سن و وزن بهانه است. به اهداف
 بلند مدت فکر کن.
نتیجه اخلاقی: چقدر خوب است آدم پدربزرگ معروف داشته باشد. ما که نداشتیم به جایی هم نرسیدیم.
***
علیرضا منصوریان بعد از شروع طوفانی در تراکتورسازی، حالا یک مقدار دچار روغن سوزی شده. شروع طوفانی البته کنایه از پاک کردن عکس‌های گذشته است. همان روزی که استاد برای جلب رضایت هواداران تراکتورسازی، تمام گذشته خود را پاک کرد، مشخص بود که این دلبری کردن به جایی   نمی‌رسد. فقط سه هفته از لیگ گذشته اما هواداران تراکتورسازی خواستار برکناری مربی خودشان شده‌اند. به نظر من علی آقا یک بار اینستاگرامش را از روی گوشی‌اش پاک کند و دوباره نصب نماید شاید افاقه کرد!
***
فقط در ایران است که مسئولان این توان را دارند که از اتفاقی مثل تصویب شدن اساسنامه در فیفا به گونه‌ای یاد کنند که انگار شاخ غول را شکسته‌اند!
(بهاروند در مجمع عمومی فدراسیون فوتبال افزود: از طرفی برخی سعی داشتند کارشکنی کنند تا اساسنامه به تأیید نرسد که با وجود این کارشکنی‌ها اساسنامه به تأیید فیفا رسید. پیش از مجمع نیز آماری از اعضای مجمع در خصوص تأیید اساسنامه گرفتیم که نظرها مثبت است و آمار بی‌نظیری در این خصوص کسب کردیم. با تأیید اساسنامه یک اتفاق ماندگار در فوتبال کشور رقم خواهد خورد.)

Page Generated in 0.0048 sec