printlogo


کد خبر: 219529تاریخ: 1399/9/9 00:00
خرده گزارش

انصاری آماده ورود به تمرین تیمی
MRI امروز تعیین‌کننده است
حدود دو هفته از حضور محمد انصاری در تمرینات پرسپولیس می‌گذرد و این بازیکن کم کم آماده حضور در تمرینات تیمی می‌شود. انصاری طی روزهای گذشته ضمن اینکه با رحیم‌پور بدنساز تیم به صورت اختصاصی کار می‌کرد و بدنش حسابی شلاق خورد، در دقایقی از تمرین گروهی هم حاضر می‌شد تا به موازات رسیدن به آمادگی جسمانی بالا در کار با توپ هم شرایط بهتری پیدا کند. انصاری دیروز هم برنامه‌های تخصصی‌اش را با بدنساز تیم انجام داد ضمن اینکه در برخی آیتم‌های تمرین گروهی مثل 5 به 2‌ها حاضر بود. قرار است امروز این بازیکن از زانوی عمل کرده خود‌ MRI بگیرد و  جواب آن را به دکتر کیهانی جراح خود نشان دهد. این MRI از این جهت 
تعیین کننده است که کیهانی می‌تواند تعیین کند رباط صلیبی این بازیکن خوب جوش خورده و مشکلی برای ادامه تمرینات سخت دارد یا نه. بعد از این معاینه و چنانچه دکتر جراح انصاری پاسخ مثبت بدهد این بازیکن عملاً وارد تمرینات اصلی تیم خواهد شد و تازه پروسه بازگرداندن او به شرایط مسابقه آغاز خواهد شد که در این شرایط سخت و فشرده پرسپولیس تا فینال آسیا کار پیچیده و پرریسکی برای کادر فنی پرسپولیس به حساب می‌آید.
 
 
پرسپولیس حساس روی اندازه چمن بازی فردا
ما هم باید به ادبیات استقلالی‌ها اعتراض کنیم!
 پرسپولیسی‌ها در حالی قرار است دومین بازی خانگی‌شان در ورزشگاه آزادی را مقابل شهرخودرو برگزار کنند که در بازی نخست شرایط زمین چمن اصلاً مطلوب نبود و آنها به بلندی چمن اعتراض داشتند. در عین حال معاون مجموعه ورزشی آزادی به این اعتراض‌ها واکنش نشان داد و گفت زمین مثل همیشه کوتاه شده است. حالا پرسپولیسی‌ها می‌خواهند از طریق مدیر تیم در جلسه هماهنگی بازی روی وضعیت چمن و اندازه آن تأکید کنند. قرار است افشین پیروانی در این خصوص با تحکم برخورد کرده و تقاضای چمن استاندارد برای بازی فردا را داشته باشد.جالب اینجاست که بعد از بازی استقلال مقابل ماشین‌سازی هم بازیکنان استقلال به بلندی چمن اعتراض کرده بودند. در این خصوص عارف غلامی با کنایه به مدیران ورزشگاه آزادی گفته بود انگار ما قبلاً در زمین دیگری بازی می‌کردیم! حالا پرسپولیسی‌ها هم می‌گویند شاید بهتر بود ما هم با چنین ادبیاتی با مسئولان مجموعه مواجه می‌شدیم تا حرف‌مان را بخوانند.
 
 
پرسپولیس و هراس از سومین بازی متوالی زیر باران
امیدواریم پیش‌بینی‌ها درست باشد
پرسپولیس در حالی فردا چهارمین بازی لیگ برتری‌اش را انجام خواهد داد که در هر سه بازی قبلی از حیث زمین چمن و شرایط جوی با مشکلات دست و پنجه نرم کرد. در بازی اول زمین چمن ورزشگاه دستگردی سفت و ناهموار بود، در بازی دوم چمن بلند ورزشگاه آزادی و آبی که در نیمه دوم در زمین جمع شد، کارشان را سخت کرد و در دیدار با مسجدسلیمان هم باران شدیدی که حین بازی شروع شد در زمین نه چندان هموار این شهر، کارشان را سخت کرد.
حالا پرسپولیس عصر دوشنبه در شرایطی روبه‌روی شهرخودرو قرار خواهد گرفت که اعضای این تیم می‌ترسند برای سومین بازی متوالی زیر باران بازی کنند و از کیفیت کارشان کاسته شود. البته پیش‌بینی شده هوای فردای تهران نیمه ابری باشد و پرسپولیسی‌ها امیدوارند این بار پیش‌بینی‌ها درست باشد.
 

 


Page Generated in 0.0051 sec