printlogo


کد خبر: 219523تاریخ: 1399/9/9 00:00
خبر کوتاه

 تعریف بورا از پرسپولیس
بورا میلوتینوویچ، مربی مشهور صربستانی که سابقه پنج بار صعود و حضور در جام جهانی را با پنج تیم مختلف یعنی مکزیک، کاستاریکا، ایالات متحده آمریکا، نیجریه و چین تجربه کرده، درباره نمایش پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا منطقه غرب گفت: «به نظر من پرسپولیس در حال حاضر حریف قدرتمندی است و بازیکنانی با ذهنیت عالی دارد. آنها در تمام بازی‌ها از نظر تکنیکی عالی بودند.»
میلوتینوویچ همچنین درباره پیش‌بینی‌اش از دیگر فینالیست این مسابقات که از میان تیم‌های شرقی انتخاب خواهد شد، گفت: «امیدوارم که یک تیم چینی بتواند در فینال با آنها (پرسپولیس) بازی کند که بسیار جالب خواهد بود.»
 
واکنش پنجعلی
 به حضور نوه پروین
محمد پنجعلی، رئیس آکادمی و مدیرتیم‌های پایه پرسپولیس در واکنش به انتقادهایی که از حضور نوه علی پروین در تیم نوجوانان پرسپولیس شده، گفت: «همه کارهای فوتبال درست است و فقط مشکل فوتبال ما حضور نوه علی پروین در تیم‌های پرسپولیس است. علی پروین 70 سال در این فوتبال و پرسپولیس بوده است و آنقدر برای تیم زحمت کشیده است که نمی‌توان راجع به زحمات و افتخاراتش در یک ساعت و یک روز صحبت کرد. حالا اینکه نوه او که تمام عمرش را در پرسپولیس بوده،به این تیم آمده نباید چنین جوی راه بیفتد.»
کاپیتان سابق پرسپولیس در باره اینکه می‌گویند وزنش بالا است، می‌‌گوید: «مشکلی نیست با برنامه و تمرینات اختصاصی شرایط فیزیکی و آمادگی صد درصد را به دست می‌آورد. اگر بخواهیم از این چیزها حرف بزنیم می‌توانم راجع به برانکو صحبت کنم که 4سال برادرش در پرسپولیس بود وهیچ کاری نکرد.»
 
شکوری در تمرین
تمرین دیروز پرسپولیس در هوای پاییزی ورزشگاه شهید کاظمی از ساعت 12 و با حضور معاون اجرایی باشگاه، زیر نظر کادر فنی برگزار شد. سرخپوشان پیش از آغاز تمرین در جلسه فنی با کادر فنی شرکت کردند و نکات لازم را با تصاویر ویدئویی بازبینی کردند. در حاشیه تمرین ابراهیم شکوری جلسه کوتاهی با گل‌محمدی و پیروانی درباره شرایط تیم و هماهنگی‌های لازم پیش از سفر به قطر داشت.
 

Page Generated in 0.0057 sec