printlogo


کد خبر: 219522تاریخ: 1399/9/9 00:00
خبر

 عذرخواهی نعمتی
سیامک نعمتی که به خاطر از دست دادن پنالتی مقابل نفت مسجدسلیمان تحت فشار قرار گرفته، از هواداران پرسپولیس عذرخواهی کرده است: «به نظرم پنالتی خوبی زدم اما با بدشانسی به تیرک دروازه خورد. حسرت بزرگی برای من بود خصوصاً اینکه نتوانستیم بازی را برنده شویم. قول می‌دهم در ادامه آن را جبران کنم و اکنون فقط شرمنده هواداران هستم. قول می‌دهم آن را جبران کنم و امیدوارم خیلی زود این فرصت نصیبم شود.»
 
ناامیدی از بخشش
به نظر می‌رسد باشگاه پرسپولیس از بخشش محرومیت سه بازیکن مهمش در آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا کاملاً ناامید شده است، چرا که امیرعلی حسینی، مدیر روابط بین‌الملل باشگاه در این خصوص گفته است: «دو بار نامه‌نگاری کردیم اما جواب خوبی نشنیدیم و با آن موافقت نکردند چون وقتی قانونی نوشته می‌شود، اجرا می‌شود و ما تلاش خود را کردیم. متأسفانه امیری دو کارت زرد دارد و احسان پهلوان که کارت قرمز داشت، از حضور در فینال محروم هستند.»
 
پرواز چارتر برای فینال
طبق اعلامAFC هیأت تیم‌های حاضر در فینال لیگ قهرمانان آسیا نباید بیشتر از 60 نفر باشند. هر تیمی می‌تواند نام 35 بازیکن را ثبت کند و 20 نفر کادر فنی هم باید آی‌دی کارت بگیرند. علاوه بر آن یکی دو نفر از اعضا و نیز اعضای تدارکات، بدون آی‌دی کارت هستند. مجموع همه این اعضا به 60 نفر می‌رسد. به احتمال زیاد پرسپولیس با پرواز چارتر به قطر خواهد رفت ضن اینکه باشگاه از‌ AFCخواسته این بار هتلی در شأن فینالیست آسیا در اختیار این تیم قرار بگیرد.
 
باران تست کرونا تا فینال
لیست 60 نفره‌ای که باشگاه برای بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا اعلام می‌کند در حباب پزشکی خواهند بود که فقط باید در هتل، زمین تمرین یا زمین مسابقه باشند. اگر کسی از این حباب خارج شود، نمی‌تواند به سایر اعضا اضافه شود. باشگاه هم لیست لازم برای ویزا و آی‌دی کارت را ارائه می‌کند. همچنین قرار است اعضای تیم و همراهان دو بار قبل از سفر، یک بار در فرودگاه و هر سه روز یک بار در قطر هم تست کرونا بدهند.
 

Page Generated in 0.0059 sec