printlogo


کد خبر: 219515تاریخ: 1399/9/9 00:00
نمایش ضعیف در اولین ایستگاه
نادری کادرفنی استقلال را راضی نکرد

 
بازی گرفتن از محمد نادری در پست دفاع چپ نشان داد، محمود فکری علاقه بسیاری به هماهنگی سریع این بازیکن با تاکتیک‌های مد نظر خود دارد و می‌خواهد از این بازیکن که هزینه زیادی روی دوش استقلال گذاشته بیشتر استفاده کند.  نادری اما در اولین 90 دقیقه‌ای که با لباس استقلال در لیگ بیستم دیده شد هرگز نمایش خوبی نداشت وبه واقع یکی از ضعیف‌ترین بازیکنان تیمش بود. 
در حالی که انتظار می‌رفت نادری که هیاهوی بسیاری برای پوشیدن پیراهن استقلال به پا کرد، بعد از گذشت دقایقی نفوذهای خود را از سمت چپ استقلال آغاز کند اما تا پایان بازی به تعداد انگشتان یک دست هم از جناح چپ نفوذ نکرد و حتی یک پاس سالم برای مهاجمان استقلال نفرستاد. 
نمایش نادری نشان می‌داد که با استرس‌های پنهان وارد این بازی شده و ظاهراً هنوز نتوانسته تفکرات خود را برای بازی در ترکیب استقلال آماده کند. 
 البته نادری پیش از بازی تلاش کرد دوباره از منصور پورحیدری کمک بگیرد و با پوشیدن پیراهنی که روی آن تصویر منصور  پورحیدری نقش بسته تا حدی از بار سنگین این بازی خارج شود اما عملکرد نادری هرگز در حد واندازه بازیکنی نبود که میلیاردها تومان هزینه روی دوش این باشگاه گذاشته است. 
نادری درست در روزی که میلیچ درخشید، نمایشی انتقاد ‌برانگیز داشت و این نگرانی را در میان اعضای کادرفنی استقلال به وجود آورد که در بازی‌های آتی نیز نتواند مطابق با انتظارها پیش برود.  بازیکن فصل پیش پرسپولیس اما تا هفته دهم که مقابل تیم سابقش قرار می‌گیرد باید به سرعت در مسیر آمادگی قدم بردارد و استرس را از خود دور کند چرا که هواداران تیم جدیدش عمیقاً دوست دارند او در دربی برای استقلال بازیکن متفاوتی باشد و مقابل تیم سابق، نمایش متفاوتی را ارائه دهد.  
آیا نادری تا آن روز آماده و مهیا خواهد شد؟ این سؤالی است که آرام، آرام پاسخش را خواهیم یافت...
 

Page Generated in 0.0047 sec